اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

ساخت و سازهای بی‌رویه چهره شهری را نازیبا کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: ساخت و سازهای بی‌رویه در حاشیه و اطراف شهر پارس‌آباد چهره این شهرستان مرزی و پرتردد استان را نازیبا کرده است.

ساخت و سازهای بی‌رویه چهره شهری را نازیبا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر پارس‌آباد اظهار داشت: شهرداری نباید اجازه دهد تا چنین ساخت و سازهای بی‌رویه انجام شده و برخی فرصت‌طلبان و سودجویان بخواهند از غفلت‌ها و برخی کوتاهی‌ها به نفع خود استفاده کنند.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت نابسامان محدوده شهری به ویژه پراکندگی مطب پزشکان در مرکز شهر پارس‌آباد تصریح کرد: شهرداری و شورای شهر باید نسبت به انتقال مطب پزشکان به مراکز درمانی و داروخانه‌ای اقدام سریعی انجام داده تا برخی از بسترهای نامناسب توسعه نامتوازن در این زمینه از بین برود.

کریمی مسئولان این شهرستان را به تلاش و کوشش بیشتر با برنامه‌ریزی اصولی و مدیریت صحیح منابع فرا خواند و خاطر نشان کرد: در شأن مردم مرزی پارس‌آباد نیست که با وجود حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی از نارسایی‌های مختلف عمران شهری رنج برده و نتواند از امکانات و زیرساخت‌های مناسب در این حوزه بهره ببرد.

این مسئول اضافه کرد: هر چند شهرداری‌های ما با کمبود منابع مالی، نیروی انسانی فنی و تخصصی مواجه هستند اما شهرداری به همراهی اعضای شورای شهر با تعامل و همراهی یکدیگر می‌توانند به تقویت بدنه کارشناسی شهرداری همت کرده و در به کارگیری نیروهای انسانی ماهر و مسلط شایسته و درست عمل کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در جلسات شورای اداری و برنامه‌ریزی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواسته‌ایم بدهی خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند تا این اقدام آنها بستر رشد و توسعه زیرساخت‌های شهری را فراهم آورد.

به گزارش فارس، فرماندار پارس‌آباد توجه جدی به ساماندهی آرامستان‌ها به ویژه مناطق حاشیه شهرها و منطقه پرجمعیت زیر نهر تراب ادامه داد: مردم مناطق مختلف به ویژه محروم پارس‌آباد باید طعم خدمات و رفاه اجتماعی را بچشند و بیش از گذشته به توانمندی و اصالت نظام اسلامی و خدمت‌رسانی بی‌منت آن احترام بگذارند.

کریمی در پایان سخنان خود گفت: تا پایان فصل زمستان و آغاز فصل بهار شهرداری بدون فوت وقت باید در آسفالت معابر و کوچه‌ها، توسعه فضای سبز، جلب مشارکت‌های مردمی در احداث پارکینگ و همچنین ایجاد برخی از امکانات و خدمات رفاهی تلاش مضاعفی را انجام دهد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول