اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار گلستان:

عوارض ساخت و ساز ایجاد مراکز اقامتی در گنبد کاووس به صفر رسید

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار گلستان گفت: سرمایه‌گذارانی که در ایجاد مراکز اقامتی در گنبد کاووس پیشگام شوند علاوه بر تسهیلات ویژه از پرداخت عوارض ساخت و ساز نیز معاف می‌شوند.

عوارض ساخت و ساز ایجاد مراکز اقامتی در گنبد کاووس به صفر رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان عبدالرضا دادبود صبح امروز در مراسم جشن ثبت برج قابوس در شهرستان گنبد کاووس اظهار داشت: بسیار خرسند هستیم این اتفاق مبارک را در تقارن میلاد یگانه منجی عالم بشریت امام زمان (عج) با حضور پرشور مردم جشن می‌گیریم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی 2 مجموعه اقامتی در شهرستان گنبد کاووس آغاز شده که البته کفایت نمی‌کند و ایجاد هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره برای میزبانی خوب مدنظر ما است.

دادبود از صدور مجوز دیگری که اخیراً پروانه ساختمانی آن صادر شده است در گنبد کاووس خبر داد و گفت: موضوع تسهیلات این مرکز اقامتی در دفتر اقتصادی استانداری گلستان در حال پیگیری است و طی یک ماه آینده کلنگ عملیاتی آن به زمین زده می‌شود.

معاون عمرانی استاندار گلستان ثبت اثر برج قابوس در یونسکو را ماحصل یک کار جمعی خواند و افزود:‌ ثبت این اثر به هیچ شخص یا فردی انتصاب پیدا نمی‌کند چرا که همه در این راستا بخشی از کار را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه با حمایت مسئولان استانی و شهرستانی پروژه‌های مهم استان در حال شکل‌گیری است یادآور شد: همه وعده‌هایی که قول آن در طول چند سال به مردم داده شده از جمله ثبت‌ برج قابوس در یونسکو محقق شده و می‌شود.

دادبود خاطر نشان کرد: ثبت این اثر جذابیت‌ها را افزایش و سبب رونق صنعت گردشگری در استان گلستان می‌شود.

وی ثبت آثار 1000 ساله در ایران اسلامی را نشان از گذشته‌ای درخشان دانست و متذکر شد: زمانی که در کشور ایران و حدود 400 سال پیش در زمان صفویه مردم از آب لوله‌کشی آشامیدنی برخوردار بودند تازه قاره‌ای به نام آمریکا کشف شده بود.

معاون عمرانی استاندار گلستان ادامه داد: آنهایی که ادعای مدیریت بر جهان دارند هیچ گذشته‌ای ندارند کما اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ارزش‌های دینی و اسلامی ایران متعالی‌تر شده است.

دادبود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که ملت ایران در پی کسب قله‌های موفقیت در اوج قرار گرفته است تأکید کرد: ایران اسلامی با گذشته پرافتخار خود و جایگاه با ارزش کنونی به جهانیان اعلام می‌کند که به راحتی قله‌های پیشرفت و ترقی را فتح خواهد کرد و همچنان پای آرمان‌های انقلاب خود ایستاده و به هیچ‌ وجه در مقابل کسانی که هیچ سابقه‌ای از تمدن ندارند کوتاه نمی‌آید.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول