اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

ساخت‌وساز امامزادگان در مازندران به اتمام برسد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: اوقاف با کمک خیران و مسئولان و همه مردم دست به دست هم دهند تا ساخت‌وساز امامزادگان را به اتمام برسانند.

ساخت‌وساز امامزادگان در مازندران به اتمام برسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران،‌ سیدعلی اکبر طاهایی در مراسم افتتاحیه طرح نشاط معنوی که در آستانه مقدسه پهنه‌کلا ساری برگزار شد، اظهار داشت: 108 متولیان امامزاده در مازندران باید افتخار کنند که امور قرآنی و فرهنگی ویژه دانش‌آموزان در طول سال را بویژه در ایام تابستان برگزار می‌کنند.

وی افزود: برگزاری امور فرهنگی، قرآنی و دینی و اعتقادی در امامزادگان از برکات سنت حسنه وقف و ایثارگری واقفین خیراندیش است که مال و اموال خود را در راه اعتلای فرهنگ قرآنی اسلامی وقف کرده‌اند.

طاهایی خادم بودن قرآن و نیروهای قرآنی را از افتخارات مهم هر استان ذکر و تصریح کرد: همه ما افتخار داریم که خادم قرآن و نیروهای قرآنی هستیم و این توفیق اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و ادارات تابعه در شهرستان‌ها شد که به این افتخار نائل شده‌اند.

استاندار مازندران با اشاره به تحویل حافظ قرآن کریم به جامعه بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری گفت: ایجاد تفاهمنامه اوقاف و جامعه‌القرآن از کارهای بسیار زیبایی است که در این زمینه صورت گرفته و این تفاهمنامه زمینه‌های لازم برای تربیت حافظ را فراهم کرد.

وی ظهور انقلاب اسلامی ایران را از برکات قرآن کریم دانست و یادآور شد: پیروزی انقلاب و بیداری اسلامی در منطقه از برکات قرآن‌ کریم و عمل به مفاهیم قرآن است و قطعا قرآن کریم همه انسان‌ها را از ظلمات بسوی نور هدایت و راهنمایی می‌کند.

طاهایی به ساخت‌وساز امامزادگان اشاره و عنوان کرد: اوقاف با کمک خیرین و مسئولان و همه مردم دست به دست هم دهند تا ساخت‌وساز امامزادگان را به اتمام برسانند و فضای لازم را برای گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت نیروهای اسلامی در امامزادگان ایجاد کنند.

استاندار مازندران متذکر شد: هر جوان و نو جوانی که با قرآن‌ کریم آشنا و مانوس می‌شود قطعا بیشتر از دیگران با آداب اسلامی و قرآن آشنا می‌شود و بیشتر از دیگران مسایل اسلامی و شرعی را رعایت می‌کند.

این مسئول از فعالیت‌های اداره کل اوقاف در همه زمینه‌ها به ویژه زمینه ساخت‌وساز بقاع و امامزادگان حفظ و احیای موقوفات و گسترش فرهنگ وقف و اجرای برنامه‌های فرهنگی در امامزادگان تقدیر کرد.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول