اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان خبر داد

کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت

خبرگزاری فارس: فرماندار گرگان با تاکید بر اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت باید مهار و کنترل شود گفت: برای ساماندهی این منطقه باید شهر مستقل گردشگری زیارت تعریف کرد.

کنترل ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جعفر گرزین بعد از ظهر امروز در سومین جلسه شورای اداری شهرستان گرگان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: با تاسیس شهرداری جدید در زیارت می‎توان به ساماندهی این منطقه امیدوار بود.

وی تصریح کرد: باید به زودی با برنامه‎ریزی‎های مناسب، منطقه زیارت را از نابسامانی نجات دهیم.

فرماندار گرگان با بیان اینکه در سال جاری حفاری‎های آب و فاضلاب شهری بیش از سنوات گذشته خواهد بود خاطر نشان کرد: در این زمینه باید مسائل ترافیکی مدنظر قرار بگیرد.

گرزین نسبت به فعال شدن خروج وسایل آلاینده و مزاحم از داخل شهر تاکید کرد و متذکر شد: وسایط سنگین لزومی ندارد در داخل شهر باشند و ظرف 15 روز باید برای این وسایط نقلیه مکانی موقت در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه ناهارخوران گرگان یک فضای گردشگری بین‎المللی است یادآور شد: به هیچ‎وجه نباید در پازل پیاده‎روها چادر زده شود همچنین برای فروش اغذیه بهداشتی نیز لازم است مکان‎های مناسبی تعبیه شود.

فرماندار گرگان نظارت بر دست فروشان را عاملی مهم خواند و افزود: این افراد باید پس از شناسایی، تأییدیه بهداشتی دریافت کنند و نسبت به فروش مواد خوراکی یا اغذیه بهداشتی اقدام کنند.

گرزین با تاکید بر اینکه ما شهری با گردشگری آلوده و بی‎فرهنگ نمی‎خواهیم اذعان کرد: دستگاه‎های مرتبط باید با اقتدار نسبت به ساماندهی این قضیه وارد عرصه شوند.

وی با توجه به نزدیک شدن نیمه شعبان از دستگاه‎های نیروی انتظامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی خواست تا برنامه‎ریزی مناسبی در این خصوص داشته باشند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه روز ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است خاطر نشان کرد: جوان یک فرصت و ابزار شتاب توسعه کشور محسوب می‎شود که لازم است با توجه به ایام فراغت جوانان برنامه‎های خوبی برای این قشر تدارک دیده شود.

گرزین در پایان گفت: جلسه شورای اداری در حکم جلسه هیئت دولت است که باید در آن مشکلات مردم بررسی و برطرف شود.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول