اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مدیران زنجانی با ضوابط و کلیات قانون بودجه آشنا شوند

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با تاکید بر پیگیری اعتبارات ملی گفت: مدیران زنجانی ضوابط و کلیات قانون بودجه را مطالعه کنند.

مدیران زنجانی با ضوابط و کلیات قانون بودجه آشنا شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان اظهار داشت: مدیران با مطالعه ضوابط و کلیات قانون بودجه استفاده مطلوبی از بودجه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه هیچ تلاش و نیازی به افزایش بودجه استانی نیست، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدف ما جذب اعتبارات ملی و متمرکزی است که در اختیار وزارت‌خانه‌ها قرار دارد و این بودجه‌ها به مرور توزیع می‌شود.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در هر استانی بیشتر تلاش کنند بودجه بیشتری را جذب می‌کند، اضافه کرد: در اعتبارات ملی سهمی برای استان‌ها مشخص نشده است و اگر مدیری دست روی دست بگذارد اعتباری به آن دستگاه تعلق نمی‌گیرد.

وی با بیان اینکه با تاکید بر اینکه اگر مسئولان دستگاه‌های اجرایی پیگیری خوبی نداشته باشند استان زنجان حقی از بودجه و اعتبارات ملی ندارد، ادامه داد: نیاز است که مدیران اشرافیت بیشتری به قانون و ضوابط بودجه داشته باشند تا بتوانند بهتر اعتبارات را پیگیری کنند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه از مدیرانی که در آزمون مورد نظر در زمینه کلیات بودجه شرکت نکرده‌اند در کارگاه مشخص شده به صورت فعال حضور داشته باشند، تصریح کرد: با حضور در این کارگاه‌ها می‌توانند از کم و کیف بودجه اطلاع کافی داشته باشند و بر اساس اطلاعات خود برای جذب اعتبارات ملی سال جاری تلاش کنند.

وی با بیان اینکه اعتبار ملی استان زنجان در سال گذشته 400 میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد،: این مبلغ سه برابر اعتبارات عمرانی استانی است.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه از اعمال سلیقه در توزیع اعتبارات سال جاری جلوگیری می‌کنیم، اضافه کرد: اعتبارات به طرح‌ها و پروژه‌هایی که اطمینان از اتمام آنها داشته باشیم، تعلق می‌گیرد.

وی اظهار داشت: پروژه‌ها و طرح‌های پیشنهادی دستگاه‌ها در یک جلسه به تصویب می‌رسد و صورت جلسه مبنای تفاهم‌نامه و توزیع بودجه استان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول