اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فدراسیون ژیمناستیک:

بودجه فدراسیون ژیمناستیک ضعیف است

خبرگزاری فارس: دبیر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی گفت: بودجه فدراسیون ژیمناستیک ضعیف است.

بودجه فدراسیون ژیمناستیک ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، فرامرز سنگینی ظهر امروز در مجمع ژیمناستیک استان ایلام اظهار داشت: در اساس‌نامه فدراسیون‌های ورزشی اشاره شده که فدراسیون می‌تواند از راه‌های مختلف به جذب منابع مالی اقدام کند.

وی ادامه داد: این موضوع نکته‌ای تعریف شده در تمام دنیا و کشورهای خارجی بوده و حتی کشورهایی که به صورت باشگاهی تیم‌داری می‌کنند نیز به این مهم می‌پردازند.

این مسئول اضافه کرد: بر این اساس فدراسیون ژیمناستیک طرحی با عنوان طرح عضوگیری را تدوین کرده که به زودی آن را در سراسر کشور اجرایی و محقق می‌کند.

سنگینی تصریح کرد: بر اساس برآورد سال گذشته 152 هزار ژیمناست سازمان یافته عضو فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی بوده‌اند.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی گفت: تعریف ژیمناست سازمان یافته نیز این است که فرد با عضویت در این فدراسیون به صورت بیمه شده فعالیت کند.

وی ادامه داد: این درحالی است که بسیاری از ورزشکاران دیگر رشته که با بیمه شدن در فدراسیون‌های ورزشی دیگر به این رشته می‌پردازند و در واقع جزو فدراسیون ژیمناستیک نبوده و تنها از امکانات و تجهیزات این فدراسیون استفاده می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: همه ورزشکاران و مسئولان مرتبط با موضوع می‌دانند که جامعه آماری ورزشکاران ژیمناستیک‌کار 152 هزار نفر نیست.

سنگینی تصریح کرد: بلکه جامعه آماری اعضای فدراسیون ژیمناستیک بسیار بیشتر از این آمارها بوده که بدون کارت بیمه ورزشی به این رشته ورزشی می‌پردازند.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی گفت:  افزون بر این خیلی ها هم کارت بیمه بسیاری از رشته‌های ورزشی دیگر از جمله فوتبال، بسکتبال، والیبال و ... را دارند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول