اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس خانه صنعت و معدن مازندران:

بانکها در حمایت از تولید قانون بودجه را تمکین نمیکنند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس خانه صنعت و معدن مازندران خواستار تمکین بانک‌ها به‌ویژه بانک ملی و بانک‌های خصوصی برای همراهی و اجرای ماده 28 قانون بودجه سال 90 در حمایت از تولید شد.

بانکها در حمایت از تولید قانون بودجه را تمکین نمیکنند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامرضا عشریه نایب رئیس خانه صنعت و معدن و رئیس انجمن صنایع فلزی، برق و الکترونیک مازندران ظهر امروز در جلسه بررسی معوقات واحدهای تولیدی، وضعیت حاکم بر واحدهای تولیدی را سخت و شکننده عنوان کرد و بیان داشت: واقعیت آن است که در مقطع حساسی قرار داریم.
نایب رئیس خانه صنعت و معدن مازندران خاطرنشان کرد: در طول سالیان اخیر در استان مازندران سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام پذیرفته و اشتغال قابل ملاحظه‌ای اتفاق افتاده است.
وی تصریح کرد: مازندران از تسهیلات با نرخ ارز هفت تومانی چندان نصیبی نبرده است که این رشد مقارن شده با رکود اقتصادی و تحریم‌های بین‌المللی به ویژه اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها که این وضعیت حتی تعدادی از واحدها را در آستانه تعطیلی و ورشکستگی قرار داده است.
رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران اضافه کرد: گر چه تعداد قابل توجهی از واحدها فعال هستند اما تعدادی دیگری دوران سخت گذار را سپری می‌کنند که نیازمند توجه و حمایت‌های خاص هستند.
 رئیس انجمن فلزی، برق و الکترونیک مازندران خواستار تمکین بانک‌ها بویژه بانک ملی به‌ عنوان بزرگترین بانک کشور و جهان اسلام برای همراهی و اجرای ماده 28 قانون بودجه سال 90 شد.
 وی خاطرنشان کرد: بعضی بانک‌ها از جمله بانک‌های خصوصی تاکنون نسبت به این ماده قانونی تمکین نکردند. عشریه عنوان کرد: بعضی مدیران و صاحبان بنگاه‌های اقتصادی برای حفظ آبرویشان در این شرایط طاقت فرسا در مقابل مشکلات مقاومت می‌کنند.
 عشریه یادآور شد: حدود 90 درصد واحدهای تولیدی از مشتریان خوب و خوش حساب بانک‌ها بودند و منابع دریافتی را در بخش تولید به مصرف رساندند و به دلیل حادث شدن شرایط ویژه دچار مشکل شدند و تعداد معدودی که آمار آنها به حدود 10 درصد هم احتمالاً نمی‌رسد متخلف محسوب می‌شوند که ما نه تنها مدافع آنها نیستیم بلکه از تولیدکننده واقعی و ایجادکنندگان اشتغال حمایت می‌کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول