اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان:

قیمت سوخت در قانون بودجه طی یک ماه آینده نهایی و ابلاغ می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان گفت: با توجه به کار کارشناسی دولت و مجلس، قیمت سوخت و انرژی در قانون بودجه طی یک ماه آینده نهایی و ابلاغ می‌شود.

قیمت سوخت در قانون بودجه طی یک ماه آینده نهایی و ابلاغ می‌شود

رحیم احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: خانوارهایی که تشخیص داده شود از تمکن مالی برخوردار هستند یارانه مرحله نخست آنها در صورت عدم انصراف به آنها تعلق گرفته اما یارانه مرحله دوم دیگر به آنها تعلق نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: براساس آئین‌نامه ماده هفت قانون، وزارت رفاه و تأمین اجتماعی مکلف است که درآمد خانوارها را بررسی و دسته‌بندی کرده و در سه سطح درآمد پایین، متوسط و بالا تقسیم‌‌بندی کنند.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان با اشاره به آیین‌نامه تصریح کرد: در هر مرحله برای هدفمندتر شدن قانون، برای خانوارهایی که به صورت واقعی مستحق دریافت یارانه هستند یارانه تعلق می‌گیرد و در هر مرحله ممکن است تعدادی از خانوارها نیز حذف شوند.

وی از چگونگی انصراف خانوارها سخن گفت و بیان داشت: کسانی که وارد سایت هدفمندی یارانه‌ها می‌شوند با دو گزینه انصراف و عدم انصراف رو به ‌رو می‌شوند که اگر گزینه عدم انصراف را وارد کنند کد ملی سرپرست نیز از آنها خواسته می‌شود.

احمدوند اضافه کرد: علاوه بر کد ملی وارد شده برای انصراف، شماره سریال شناسنامه نیز وارد می‌شود که در جواب نیز رایانه به آنها یک رمز پنج رقمی می‌دهد که سه سؤال از آنها پرسیده می‌شود.

وی با اشاره به سه پرسش عنوان شده گفت: انصراف از تمام یارانه دریافتی، انصراف از 50 درصد یارانه دریافتی و انصراف مابه‌التفاوت یارانه در مرحله نخست و دوم سه پرسشی است که برای افرادی که قصد انصراف و عدم انصراف از یارانه دارند ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان اصفهان ادامه داد: بعد از گذراندن این مراحل به شماره تلفنی که در ارتباط با این موارد است یک کد ارسال می‌شود که سازمان هدفمندی یارانه‌ها از اقدام این خانوار مطلع شود، بعد از این عمل انصراف و عدم انصراف خانوار نیز ثبت می‌شود.

وی با اشاره به خانوارهایی که به اشتباه گزینه انصراف و عدم انصراف را وارد کرده‌اند تصریح کرد: این افراد می‌توانند از بانکی که یارانه دریافت می‌کنند مراجعه و از طریق بانک اشتباه موجود را رفع کنند.

احمدوند با اشاره به قیمت سوخت گفت: با توجه به کار کارشناسی دولت و مجلس، قیمت سوخت و انرژی در قانون بودجه طی یک ماه آینده نهایی و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول