اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اقتصاددان شناخته شده کشور:

عدم رعایت قانون و برنامه توسعه مشکل بودجه 91 است

خبرگزاری فارس: یکی از اقتصاددانان برجسته کشور، عدم رعایت قانون و برنامه توسعه‌ را از مشکلات بودجه سال 91 عنوان کرد.

عدم رعایت قانون و برنامه توسعه مشکل بودجه 91 است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بایزید مردوخی بعد‌از‌ظهر امروز در دومین جلسه شورای اداری استان در سالن دولت استانداری اظهار کرد: بودجه امسال به‌علت سرعت عملی که مجلس نشان داد دارای مشکلات زیادی است.

وی نداشتن سه اصل قانون، برنامه توسعه را از مشکلات بودجه امسال خواند و تصریح کرد: در سطوح اجرا رعایت این اصول لازم و ضروری است.

مجری طرح تهیه و تدوین سند اشتغال و سرمایه‌گذاری کردستان بیان داشت: امسال سرعت عمل مجلس در سطح کلان موجب شد تصویب بودجه از برخی ضوابط و مقررات عبور کنند.

مردوخی در بخش دیگری از سخنانش به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و آن را نه یک شعار صرف بلکه یک دیدمان اصولی خواند.

به گفته وی، افزایش تولیدات داخلی با سرمایه‌گذاری محقق می‌شود لذا باید برای جذب منابع و سرمایه‌گذار تلاش بیشتری صورت گیرد.

تدوین 3 هزار طرح در سند توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری کردستان

مجری تهیه و تدوین سند اشتغال و سرمایه‌گذاری کردستان اظهار داشت: 3 هزار طرح در این سند تدوین شده است.

مردوخی تصریح کرد: مظاهر توسعه در استان‌ها با ایجاد اشتغال برای جوانان پایدار خواهد ماند لذا این امر رسالت مسئولان را خطیرتر می‌کند.

وی بر توجه بیشتر به طرح‌های بزرگ و اساسی در استان تاکید کرد و افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نباید تنها به امور منفرد مردم بپردازند بلکه باید حل و فصل کلی و زیربنایی مشکلات را مدنظر قرار دهند.

وی در پایان از نمایندگان منتخب مردم استان در مجلس نهم خواست دفاتر خود را تبدیل به دفتر پیگیری امر سرمایه‌گذاری و اشتغال کنند.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول