اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لنگرود در مجلس:

سازمان‌های دولتی گیلان منابع پنهان بودجه را جذب کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم لنگرود در مجلس گفت: سازمان‌های دولتی گیلان باید بتوانند منابع پنهان بودجه را جذب کنند.

سازمان‌های دولتی گیلان منابع پنهان بودجه را جذب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مهرداد لاهوتی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گیلان با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی استان در جذب بخش پنهان بودجه موفق نبوده‌اند اظهار کرد: دولت در بودجه سال 91 اختیار دارد دو هزار میلیارد تومان از محل تهاتر مالیاتی داشته باشد که از بخش‌های پنهان بودجه است.

وی از اختصاص 6 هزار میلیارد تومان برای سهم درمان در هدفمندی یارانه‌ها در کشور خبر داد و افزود: امسال 33 هزار میلیارد تومان به دولت اجازه داده شده است که از محل فروش اموال و سهام شرکت‌های دولتی برداشت کند.

لاهوتی با اشاره به اختصاص 10 درصد از منابع صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی به صورت ریالی، تصریح کرد: بخش‌های پنهان بودجه برای جذب در دستگاه‌های دولتی استان باید دنبال شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار گیلان نیز در جلسه مذکور از افزایش سرانه درمان ایثارگران خبر داد و گفت: سرانه درمان خانواده‌های ایثارگران از ماهانه 16 هزار تومان به 18 هزار تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

محمدحسین اصغریان با بیان اینکه بودجه از سال جاری به صورت عملیاتی بسته شده است، افزود: بودجه کشور تا سه سال آینده کاملاً عملیاتی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان از حضور 100 باشگاه استان در لیگ برتر کشور خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته بودجه ورزش گیلان 4.5 میلیارد تومان بوده و 1.5 میلیارد تومان دیگر به آن اضافه شده است.

محمد بابایی حقوق کارکنان اداره کل ورزش و جوانان را کمترین حقوق بین دستگاه‌های دولتی عنوان کرد و گفت: بودجه جاری دستگاه ورزش باید ویژه دیده شود.

مدیرکل تعاون، کار و امور اجتماعی گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به 236 هزار کارگر بیمه شده تامین اجتماعی در استان بیان کرد: سالانه 15 هزار پرونده در این اداره کل رسیدگی می‌شود.

خلیل حنیف از افتتاح نمایندگی اداره تعاون، کار و امور اجتماعی در تمام شهرستان‌های گیلان خبر داد و تصریح کرد: بودجه جاری دستگاه مذکور نیازمند افزایش است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول