اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته پیلاتس استان اصفهان:

کمبود بودجه دست‌ و پای پیلاتس اصفهان را بسته است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته پیلاتس استان اصفهان گفت: این کمیته برای جا انداختن رشته پبلاتس در بین مردم تنها از نظر مالی مشکل دارد که در صورت برطرف شدن این موضوع، ظرفیت‌‌های فراوانی برای گسترش رشته پیلاتس در استان اصفهان وجود دارد.

کمبود بودجه دست‌ و پای پیلاتس اصفهان را بسته است

آزاده شیرکول امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در نمایشگاه ورزشی چند وقت گذشته، کمیته پیلاتس غرفه‌ای را در اختیار گرفته بود که تلاش شد در حد توانایی مالی خود جواب‌گوی نیاز و پرسش‌های علاقه‌مندان مراجعه کننده به این غرفه باشیم.

وی در مورد برنامه‌ آتی کمیته پیلاتس استان اصفهان با بیان اینکه در صورت موافقت فدراسیون هیئت‌ ورزش‌های همگانی دوره سراسری مربیگری این رشته (ویژه بانوان) تا پایان سال برگزار می‌شود، تصریح کرد: برپایی دو کارگاه آموزشی پیلاتس نیز در دو قسمت آقایان و بانوان از اهداف این کمیته استان اصفهان برای سال جاری است.

مسئول کمیته پیلاتس استان اصفهان شرایط برگزاری دوره مربیگری این رشته ورزشی را بسیار خاص و حساس توصیف کرد و بیان داشت: داشتن خوابگاه و سایر امکانات رفاهی مناسب شرط برگزاری دوره مربیگری رشته پیلاتس است.

وی ادامه داد: کمیته پیلاتس استان اصفهان با هماهنگی‌های انجام شده با هوانیروز می‌تواند از امکانات رفاهی‌ این سازمان برای برگزاری دوره مربیگری پیلاتس استفاده کند.

شیرکول در مورد ماه مبارک رمضان و فعالیت‌های کمیته پیلاتس استان اصفهان در این ماه اظهار کرد: با توجه به اینکه تعداد مربیان رسمی پیلاتس استان اصفهان بسیار اندک است و به همان نسبت نیز فعالیت‌های ورزشی این عزیزان چندین برابر حالت عادی است، بنابراین در این ماه فرصت مناسبی برای استراحت مربیان این رشته ورزشی به وجود می‌آید.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول