اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اردبیل:

اختصاص بودجه به مناطق مختلف شهری عادلانه است

خبرگزاری فارس: عضو بانوی شورای شهر اردبیل گفت: اختصاص بودجه به تمام مناطق شهری اردبیل عادلانه و بر اساس معیارهای کارشناسی شده است.

اختصاص بودجه به مناطق مختلف شهری عادلانه است

عزیزه تراز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: با بررسی بودجه شهرداری و تصویب آن اقدامات کارشناسی در تخصیص بودجه‌ها صورت می‌گیرد تا تمام این بودجه بر مبنای عدالت در بین مناطق مختلف شهری تقسیم شده و کم و کاستی در این راستا شاهد نباشیم.

وی محورهای فعالیت شورا را در چهار بخش عمرانی، اداری ـ مالی، فرهنگی و خدماتی اعلام کرد و یادآور شد:‌ در این حوزه شورا و شهرداری فعالیت‌های متنوعی داشته و با مصوبات شورا شهرداری ملزم به اجرای آن شده است.

عضو شورای شهر اردبیل احداث پل‌ها، ساماندهی رودخانه بالیقلو، افتتاح پارک‌های کوچک و بزرگ و ... را از اهم فعالیت‌های شورا و شهرداری اعلام کرد و گفت:‌ اساسی‌ترین فعالیتی که در بخش عمرانی در سطح شهر انجام شده توزیع متناسب آسفالت است که سبب افت نارضایتی مردم و ادای دین شهرداری و شورا نسبت به آنان است.

تراز خاطرنشان کرد: البته آسفالت معابر حق مسلم شهروندان بوده تا با داشتن عبور و مرور سهل و آسان از اولیه‌ترین خدمات شهری بهره‌مند شوند.

وی فعالیت‌های حوزه فضای سبز را نیز یادآور شد و افزود:‌ افتتاح پارک‌های توتستان و گیلانار باغی در فاز دو شهرک سبلان، ‌افتتاح پارک‌های زعفرانیه، منظریه و سه‌لچکی در فاز سه شهرک کارشناسان، افتتاح پارک مقدس در راه نیار، اجرای پارک گردشگری با همکاری سازمان میراث فرهنگی با 90 درصد پیشرفت فیزیکی، عقد قرارداد احداث فضای سبز در خیابان بعثت، بهسازی حریم رودخانه بالیقلو از پل نادری قدیم تا پل نادری جدید با پیشرفت فیزیکی 80 درصد، کاشت 27 هزار اصله نهال و کاشت 158 هزار و 900 بوته ترون در سطح پارک‌ها و فضای سبز سطح شهر اردبیل از جمله این اقدامات است.

عضو شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل با یادآوری اینکه با فعالیت‌های انجام شده در حوزه فضای سبز شهر جانی دوباره یافته است، بیان داشت: ساخت تندیس کوزه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد با هدف نصب در میدان ججین، طراحی و ساخت تابلوی نام پارک‌های سطح شهر به تعداد 100 عدد، نصب پایه پرچم بزرگ 30 متری ایران مجتمع شورابیل در بالاترین نقطه و نصب پایه پرچم 18 متری میدان 15 خرداد را نیز در دستور کار داریم.

تراز در بخش دیگری از سخنان خود ایجاد و احداث پارک بانوان را یکی از ظرفیت‌های مهم کاری شهرداری و شورای شهر اردبیل اعلام کرد و ادامه داد: البته فضای ایجاد شده برای پارک بانوان بسیار کوچک است که طبق تصمیم شهرداری و شورای شهر قرار بر تملک زمین کناری پارک بانوان شده تا شهرداری در ایجاد امکانات کامل و کافی برای بانوان با دست باز عمل کند.

وی ابراز داشت:‌ در محل همین پارک ساختمان نیمه تمامی به محل فعالیت‌های فرهنگی بانوان تبدیل خواهد شد تا بتوانیم بانوان را علاوه بر ورزش در پارک بانوان به انجام فعالیت‌های فرهنگی نیز سوق دهیم.

عضو شورای شهر اردبیل برگزاری اردوهای متنوع از طریق سازمان‌های فرهنگی شهرداری را یادآور شد و افزود: طرح‌هایی که در پنج سال اخیر در مجمع بانوان شوراهای کلان‌ شهرها با مرکزیت تهران اجرایی شده در اردبیل نیز اعمال شده است که یکی از این طرح‌ها طرح شهر‌یاری‌ها و شهر‌بانوهاست که از بانوان اقشار مختلف جامعه در یاری رساندن به بهبود وضعیت شهری استفاده می‌شود.

تراز با مفید ارزیابی کردن طرح شهربانو‌ها تصریح کرد: همکاری این اقشار با شورا و شهرداری‌ها و آشنا شدن آنان با فعالیت شهری بسیار مفید است.

وی احداث پارک‌های کوچک را جزو برنامه‌های سازمان فضای سبز و شهرداری‌ها اعلام کرد و گفت: ‌المان شهری فضای سبز در میدان وحدت به صورت فراخوان نظر‌سنجی در سایت شهرداری اردبیل درج شده بود که با انتخاب یکی از این المان‌ها توسط مردم شهر و اعضای شورا قرار است این المان به زودی در میدان وحدت نصب شود.

عضو شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اصلی‌ترین برنامه‌ شورا را اتمام پروژه‌های نیمه تمام اعلام کرد و یادآور شد: تهیه چشم‌انداز اردبیل آتی در قالب یک پروژه به پیمانکار معین سپرده شده است تا از طریق تحلیل‌های میدانی نیازها و ظرفیت‌های شهری اردبیل را استخراج و چشم‌انداز پنج ساله این شهر را طرح‌ریزی کند.

تراز تعامل اعضای شورای شهر با یکدیگر را در حد بالا اعلام کرد و گفت: رمز موفقیت شهر و شورای شهر در قبال همین تعامل است و ما خدا را شاکریم که این تعامل و همفکری در بین اعضای شورای شهر در راستای انجام موفق امورات شهری جریان دارد.

وی وجود تخصص‌های متعدد در شورای شهر را یکی دیگر از رموز موفقیت این شورا اعلام کرد و بیان داشت: تحصیل در تمام مقاطع و رشته‌های مورد نیاز شهری سبب شده است تا شورا در اجرای برنامه‌های خود موفق عمل کند.

عضو شورای شهر اردبیل در پایان سخنان خود با تقدیر از دکتر نیک کمالی پدر علم مدیریت آموزشی ایران به خبرنگار فارس اظهار داشت: بنده با بهره‌مندی از آموزه‌های این استاد توانسته‌ام در حوزه مدیریت آموزشی بخشی از فعالیت‌های شورا را ساماندهی کرده و با حضور در کلاس‌های ایشان که معاون آموزشی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و سرگروه مدیریت‌های آموزشی تهران است تجارب بی‌شماری را برای مدیریت شهری اندوخته‌ام.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول