اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد کودک استان اردبیل:

400 دانش‌آموز و دانشجوی نخبه زیرپوشش بنیاد کودک هستند

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد کودک استان اردبیل گفت: 400 نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد استان اردبیل زیر‌پوشش بنیاد کودک مشغول تحصیل هستند.

400 دانش‌آموز و دانشجوی نخبه زیرپوشش بنیاد کودک هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اعظم باقر‌ زارع ظهر امروز در مراسم تجلیل بانک ملی از مجموعه‌های خیر‌خواهانه در اردبیل اظهار داشت: بنیاد کودک استان از سال 82 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و توانسته است با شناسایی دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد برای آنها ارائه خدمات کند.

وی به عضویت 600 نفر خیر و کفیل این مجموعه اشاره کرد و یادآور شد: به همت این افراد خیر‌خواه دانش‌آموزان مستعد استان اردبیل که از لحاظ مالی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند قادر به ادامه تحصیل در رشته‌های شایسته دانشگاهی هستند به طوری که بسیاری از فارغ‌التحصیلان ما امروز مددکار و یاریگر این مجموعه شده‌اند.

مدیر بنیاد کودک استان اردبیل به دایر بودن برخی از شعبات این بنیاد در مناطق مختلف این شهرستا‌ن‌ها اشاره کرد و گفت:‌ ما در کنار کمک به دانش‌آموزان برای تحصیل مناسب در قالب برنامه‌های فرهنگی،‌ آموزشی و کمک آموزشی نیز سعی داریم به کودکان عضو این مجموعه ارائه خدمات کنیم.

باقر زارع هدف اصلی از این اقدامات را کمک به دانش‌آموزان با استعداد برای ادامه تحصیل و بروز و ظهور استعدادهای ناب آنها توصیف کرد و گفت: ‌این بنیاد یک موسسه بین‌المللی است که در کنار سایر استان‌ها شعبه آن در اردبیل نیز با زیر‌پوشش قرار دادن 360 خانوار که ماهانه پرداختی موسسه به این خانوارها 50 هزار تومان است فعالیت خود را به صورت مستمر انجام می‌دهد.

این مسئول بیان داشت: در پی هفت سال فعالیت شعبه اردبیل توانسته‌ایم با همراهی و همکاری خیرین و مسئولان کفیلان بومی خارج از استان را نیز جذب کنیم و آنها را در کمک به این مجموعه تشویق و ترغیب کنیم.

مدیر بنیاد کودک استان اردبیل با اشاره به برخی فعالیت‌های این مجموعه ادامه داد: تشکیل کلاس‌های تقویتی، آموزشی،‌ نقاشی، خطاطی و برقراری مشاوره‌های فردی و گروهی از جمله اقداماتی است که این بنیاد ارائه می‌کند که امیدواریم با همت خیرین و کفیلان بتوانیم گستردگی فعالیت‌ها را شاهد باشیم.

باقر زارع تصریح کرد:‌ دانش‌آموزان مستعد این بنیاد در استان علاوه بر درخشش در حوزه تحصیل در حوزه‌های ورزشی و هنری نیز توانمندی خود را به نمایش گذاشتند و در قالب طرح کار‌آمدی دیگری که حدود یک سال پیش در شعبه اردبیل عملی شد طرح‌ قالیبافی با حضور 35 نفر از مادران مددجویان اجرایی شد که این امر سبب اشتغال و در‌آمدزایی افراد زیر‌پوشش این مجموعه شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان از همت و تلاش مدیران و مسئولان بانک ملی در اختصاص 2 میلیارد ریال برای احداث ساختمان موسسه خیریه رفاه کودک در استان قدردانی کرد و اظهار داشت: با تخفیفی که شورای شهر به صدور پروانه داده است امیدواریم با همت خیرین و نیکوکاران این ساختمان به سرعت احداث و راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول