اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

دانش‌آموزان نهاوندی در 20 طرح عرصه هجرت فعالیت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: امسال دانش‌آموزان نهاوندی در 20 عرصه کاری در اردوهای طرح هجرت 3 مشغول به کار هستند.

دانش‌آموزان نهاوندی در 20 طرح عرصه هجرت فعالیت می‌کنند

علیرضا تکلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: امسال بیش از یک‌هزار نفر از دانش‌آموزان و جوانان شهرستان نهاوند در اردوهای طرح هجرت شرکت دارند که تاکنون 40 درصد اهداف طرح را انجام داده‌اند.

وی با اشاره به تعمیر و جوشکاری بیش از 200 عدد میز و نیمکت در روز توسط دانش‌‌آموزان در مدرسه شهید مطهری، رنگ‌آمیزی روزانه یک هزار متر مدارس روستاهای نهاوند و ساخت وضوخانه و نمازخانه در برخی مدارس افزود: دانش‌آموزان در این طرح با حضور در طرح حلقه‌های صالحین زیر نظر مربیان روحانی از حوزه علمیه و معلمان دروس دینی و اخلاقی توانسته‌اند روز به روز بر داشته‌های معنوی خویش بیفزایند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند از تشکیل روزانه بیش از 50 حلقه شجره طیبه صالحین به ویژه در ایام تابستان و تعطیلی مدارس در سطح مدارس توسط این دانش‌آموزان و تشویق دیگر جوانان به حضور در این طرح خبر داد و ابراز داشت: فعال کردن مدارس شنا یکی دیگر از اهداف اردوهای طرح هجرت 3 است که تاکنون بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان در این مدارس آموزش‌های علمی شنا کردن را فرا می‌گیرند.

وی از ایجاد اردوهای طرح هجرت ویژه دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و روحانیون خبر داد و افزود: بعد از اتمام فعالیت‌های عملی و عمرانی، این دانش‌آموزان به اردوهای درون‌استانی و برون‌استانی اعزام می‌شوند.

تکلو حضور روحانیون در این طرح را مایه خیر و برکت معنوی در کار و فعالیت جوانان خواند و ادامه داد: ارتباط مثبت و اثرگذار جوانان با روحانیون به فضای کار و فعالیت نقش معنوی داده و موجب استحکام ارتباط بین جوانان با روحانیون در طول سال می‌شود.

وی از همکاری 60 روحانی برادر و خواهر با آموزش و پرورش در طول سال برای اقامه نماز جماعت در سطح مدارس دختران و پسرانه در نهاوند خبر داد و ابراز داشت: در طول ایام تحصیل دانش‌آموزان در همه مدارس نهاوند نماز جماعت برگزار می‌شود که این مهم از برکات طرح هجرت 3 است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول