اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان مهدیشهر:

طرح صالحین دانش‌آموزی در تابستان استمرار می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان مهدیشهر گفت: طرح صالحین دانش‌آموزی در فصل تابستان استمرار می‌یابد و برنامه‏‌های این طرح با قوت پیگیری می‏‌شود.

طرح صالحین دانش‌آموزی در تابستان استمرار می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدیشهر، علی‏رضا فتح‏‌خواه در نشستی با موضوع بررسی طرح صالحین دانش‌آموزی در شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلات فصل گرما، فعالیت‌های دانش‏‌آموزان بسیجی در قالب حلقه‌های صالحین واحدهای مقاومت در فصل تابستان استمرار می‏‌یابد.

فرمانده بسیج دانش‏‌آموزی شهرستان مهدیشهر افزود: با هماهنگی‏‌های صورت گرفته با دارالقرآن شهرستان مهدیشهر، جلسات دانش‌آموزی حلقه‏‌های صالحین در زمینه احکام و آشنایی با سیره اهل بیت(ع)، اخلاق و کلاس‌های ورزشی با همکاری اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: این کلاس‌ها در دو سطح  پوینده (راهنمایی) و پیشگام (دبیرستان) و در دو واحد دختران و پسران به فعالیت می‏‌پردازند.

یک کارشناس سیاسی نیز در ادامه اظهار داشت: توسعه صنعتی هیچ‏گاه موجب منسوخ شدن ضروریات اجتماعی و انسانی و دینی نمی‎شود.

محمدرضا عامریان خطاب به بانوان جامعه تأکید کرد: حجاب مربوط به انسانیت انسان است و با مدنیت هیچ تعارضی ندارد، همان‏طور که اسلام با مدنیت مخالفتی ندارد.

وی با اشاره به لزوم رعایت حیا و عفت افزود: حیا و عفت در زنان و غیرت در مردان، امری فطری است و سابقه‏ پوشش به زمان حیات بشر یعنی از خلقت حضرت آدم بر می‏‌گردد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: لباس و پوشش باید به سه نیاز انسان که حفاظت از سرما و گرما، حفظ عفت و شرم و حیا و زیبایی است، پاسخ دهد.

عامریان تاکید کرد: "حجاب" در لغت به معنای پرده پوشیدن و پنهان کردن است که در آیات و روایات و از منظر امامان و بزرگان دین بسیار مورد توجه و اهمیت قرار گرفته و بر پوشش اسلامی که از ضروریات دین محسوب می‏‌شود، تاکید ویژه شده است.

وی گفت: نخستین دستور اسلام به زنان و مردان، کنترل نگاه است؛ چراکه براساس روایات، نگاه به نامحرم تیری زهرآگین از تیرهای شیطان است.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول