اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به تلاش‌های مدیریتی و سایر شاخص‌ها

اوقاف و امور خیریه جیرفت برتر کشوری معرفی شد

خبرگزاری فارس: در همایش سراسری مدیران کل، معاونان و رؤسای اداره‌های سازمان اوقاف و امورخیریه کشور، مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت به عنوان مدیر برتر کشوری شناخته شد.

اوقاف و امور خیریه جیرفت برتر کشوری معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، مهدی شریف مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت ظهر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: همایش سراسری مدیران کل، معاونان و رؤسای اداره‌های سازمان اوقاف و امورخیریه روزهای 25 و 26 تیرماه در تهران برگزار شده است.

وی افزود: این همایش با هدف تبیین برنامه‌ها و سیاست‌های کلان سازمان در سال 91، تشریح تدابیر و انتظارهای نماینده ولی‌فقیه و سرپرست سازمان از مدیران و رؤسای اداره‌ها و ارزیابی عملکرد ستاد سازمان و اداره‌های کل استان‌ها و شهرستان‌ها در سال 90 برگزار شده است.

شریف تصریح کرد: در این همایش که در مجتمع آدینه تهران برگزار شد از مدیران و رؤسای برتر اداره‌های کل اوقاف و امور خیریه در سطح کشور تجلیل شده است.

وی ابراز داشت: در این همایش اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به عنوان برترین اداره کل، حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌‌زاده برترین مدیرکل و مدیر اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت نیز به عنوان مدیر برتر کشوری شناخته شدند.

به گزارش فارس، این رتبه با توجه به تلاش‌هایی که در جنبه‌های مدیریتی و شاخص‌های دیگر انجام گرفته، کسب شده است.

انتهای پیام/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول