اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ششمین دوره مسابقات هنرهای دستی و تجسمی

دانش‌آموزان استثنایی گیلان خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: دانش‌آموزان استثنایی گیلان در ششمین دوره مسابقات هنرهای دستی و تجسمی دانش‌آموزان استثنایی افتخارآفرینی کردند.

دانش‌آموزان استثنایی گیلان خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیر آموزش و پرورش استثنایی گیلان عصر امروز در جلسه آموزش و پرورش استثنایی استان به منظور قدردانی از تلاش‌های دانش‌آموزان اظهار کرد: تیم پنج نفره گیلان در مسابقات هنرهای دستی و تجسمی سراسر کشور که از تاریخ 24 تا 27 تیر جاری در تهران برگزار شد، در رشته‌های طراحی، نقاشی و نشریه دیواری حائز مقام نخست شدند.

اسماعیل بشارتی‌مقدم افزود: در این دوره از رقابت‌ها که با حضور 21 استان و بالغ بر 200 نفر شرکت کننده برگزار شده بود، دانش‌آموزان کم‌توان و ناشنوا به نام‌های محمد قلی‌پور و امیررضا امیدخواه از رضوانشهر و رشت در بخش نقاشی و طراحی رتبه نخست را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش نشریه و روزنامه دیواری نیز دانش‌آموزان ناشنوای باغچه‌بان پسران رشت به نام‌های محمود خانجانی، حسین پیردیر و امیرحسین زرین‌طلب نیز به عنوان گروه برتر معرفی شدند.

به گفته این مسئول سرپرستی و مربی‌گری این اعزام بر عهده مرتضی جهاندیده و ابراهیم شادرام بوده است.

وی افزود: در ششمین دوره مسابقات هنرهای نمایشی نیز تیم اعزامی گیلان در بخش نمایش عروسکی مقام نخست را به ارمغان آوردند.

بشارتی‌مقدم خاطرنشان کرد: در ششمین دوره جشنواره هنرهای نمایشی دانش‌آموزان استثنایی کشور که با حضور 22 استان از تاریخ 25 تا 28 تیر جاری برگزار شد، گروه پنج نفره دانش‌آموزان ناشنوای دختران باغچه‌بان رشت در بخش نمایش عروسکی مقام نخست را در مقطع متوسطه کسب کردند.

به گفته وی سرپرستی گروه اعزامی دانش‌آموزان ناشنوای دختران باغچه‌بان رشت را معصومه صنعتی‌پور بر عهده داشت و کارگردانی و مربیگری تیم نیز بر عهده وجیهه خوشحال و ندا اسمی‌زاده با همراهی میترا بابایی و صفیه بزرگ چنانی بوده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول