اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان یزد خبر داد

شرکت 3 هزار دانش‌آموز کمیته امداد یزد در برنامه‌های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از ثبت‌نام 3 هزار نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش در برنامه کلاس‌های اوقات فراغت این نهاد در تابستان امسال خبر داد.

شرکت 3 هزار دانش‌آموز کمیته امداد یزد در برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، غلامرضا مشعلچی اظهار داشت: 2 هزار و 500 دانش‌آموز و دانشجوی زیر پوشش کمیته امداد استان یزد در برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت این نهاد در سال 1390 شرکت کردند.

مشعلچی افزود: این کلاس‌ها که در اردوگاه و کانون‌های فرهنگی و تربیتی تشکیل می‌شود از سوم تیرماه آغاز شده و تا 25 شهریورماه ادامه دارد.

وی عنوان کرد: برای اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانشجویان و دانش‌آموزان بیش از یک میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه پیش‌بینی شده است.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد، هدف از برگزاری این کلاس‌ها را شناسایی استعدادها، ایجاد حس تعاون، تشویق به فعالیت‌های گروهی و آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد استان یزد عنوان کرد.

مشعلچی گفت: این نهاد در اردوگاه کشوری امام علی (ع) واقع در روستای بنادک سادات هر ساله پذیرای بیش از 800 دانش‌آموز از استان‌های جنوبی کشور است.

وی افزود: کمیته امداد استان یزد دارای پنج مجتمع فرهنگی تربیتی در شهرستان‌های یزد، طبس، ابرکوه و مهریز است که هر ساله خدمات متنوعی در حوزه‌های مشاوره، راهنمایی، آموزش مسائل اعتقادی، مسابقات فرهنگی، هنری و تربیتی به 3 هزار مددجو ارائه می‌دهد.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد یادآور شد: استان یزد هم‌اکنون 3 هزار و 969 دانش‌آموز و هزار و 433 دانشجو از خدمات فرهنگی و حمایتی کمیته امداد استان یزد بهره می‌برند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول