اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش بروجرد:

750 دانش‌آموز بروجردی در طرح هجرت شرکت کردند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش بروجرد گفت: امسال در طرح هجرت بیش از 750 دانش‌آموز بروجردی شرکت کرده‌اند.

750 دانش‌آموز بروجردی در طرح هجرت شرکت کردند

محمد کاوند، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: برای اجرای این طرح در شهرستان بروجرد 72 عرصه برای کار را مشخص کرده‌ایم که در این طرح دانش‌آموزان و استادکاران فرهنگی بسیجی در قالب گروهای 20 تا 30 نفره ساماندهی شده‌اند.

وی بیان کرد: در این طرح کارهای تعمیراتی مدارس، رنگ‌آمیزی کلاس‌های درس، رنگ‌آمیزی تخته کلاس‌های مدارس از جمله کارهایی است که دانش‌آموزان در طرح هجرت انجام می‌دهند.

کاوند اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف این طرح انجام کار و یادگیری حرفه‌های مختلف می‌باشد و در کنار این دانش‌آموزان اوقات فراغت خود را بهتر سپری می‌کنند.

معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش بروجرد، اظهار داشت: اوقات فراغت زمینه بسیار مناسبی برای رشد و بالندگی روحی و معنوی دانش‌آموزان در همه ابعاد و زمینه‌هاست که باید به بهترین شکل از آن استفاده شود.

وی تصریح کرد: طرح هجرت آثار و برکات زیادی را به همراه دارد که علاوه بر این که دانش‌آموزان از اوقات فراغت به نحو مطلوبی استفاده می‌کنند، زمینه‌های لازم برای آموزش حرفه‌های گوناگون برای نوجوانان و جوانان فراهم می‌شود و این کار به آبادانی شهر کمک می‌کند.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول