اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

فعالیت موسسات خیریه همسو با برنامه‌های دولت باشد

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان گفت: تلاش‌های دولت در زمینه رفع محرومیت در کشور گسترش یافته و فعالیت موسسات خیریه همسو با دولت برای تحقق محرومیت‌زدایی و برآورده کردن نیازهای محرومان جامعه باشد.

فعالیت موسسات خیریه همسو با برنامه‌های دولت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علیرضا شهبازی سه‌شنبه شب در نخستین همایش خانه خیرین کردستان در سرای سالمندان سنندج اظهار داشت: موسسات خیریه استان در واقع قسمتی از وظایف دولت در قبال محرومان و مستضعفان را داوطلبانه بر دوش گرفته و این احساس مسئولیت بسیار ارزشمند است.

استاندار کردستان اضافه کرد: تلاش‌های دولت در زمینه رفع محرومیت در کشور گسترش یافته و فعالیت موسسات خیریه همسو با دولت برای تحقق محرومیت‌زدایی و برآورده کردن نیازهای محرومان جامعه است.

به گفته شهبازی، تلاش موسسات خیریه استان در راستای کاستن از آلام نیازمندان جامعه است و فعالیت‌های این‌گونه موسسات موازی با تلاش‌های دولت خدمتگزار در بسط عدالت اجتماعی است.

استاندار کردستان تصریح کرد: رسیدگی به امور مردم و تلاش حداکثری در زمینه رفع مشکلات و گرفتاری‌های آنان وظیفه شرعی، اخلاقی و انسانی است و مسئولان استانی در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

وی گفت: خوشبختانه مردم فهیم، مهربان و دیندار کردستان در کنار تلاش‌های دولت خدمتگزار، به‌صورت خودجوش و براساس اعتقادات دینی که نشات گرفته از باور عمیق آنان به آموزه‌های دین مبین اسلام در کمک به نیازمندان و مستمندان است، در این راستا همگام با مسئولان و حتی در مواردی فراتر از آنان همت می‌کنند.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عزم جدی دولت برای بالابردن سطح معیشت مردم در اقصی نقاط کشور اظهار داشت: طرح‌های عظیمی که در چند سال اخیر توسط دولتمردان در سطح استان در حال اجراست نویدبخش آینده بهتر برای منطقه بوده و امیدواریم با ایجاد اشتغال پایدار و جذب سرمایه‌گذاری بیشتر بتوانیم رفاه عمومی را در جامعه تحقق بخشیم.

شهبازی در پایان از آمادگی مدیریت ارشد استان و تمامی دستگاه‌های اجرایی به منظور حمایت از موسسات خیریه و نهادهای حمایتی غیردولتی استان خبر داد.

در این همایش که با یک ساعت تاخیر آغاز شد، علاوه بر سخنرانی، مراسم دف‌نوازی و مدیحه‌سرایی در مدح پیامبر گرامی اسلام(ص) به مناسبت عید مبعث جلوه ویژه‌ای به این مراسم بخشیده بود.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول