اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی تیم هنرمندان در مازندران:

بازیکنان خیریه هنرمندان 23 تیرماه میهمان مازندرانی‌ها هستند

خبرگزاری فارس: مسئول هماهنگی تیم هنرمندان در مازندران گفت: بازیکنان تیم خیریه هنرمندان 23 تیر همزمان با ولادت حضرت رقیه(س) میهمان آملی‌ها در مازندران هستند.

بازیکنان خیریه هنرمندان 23 تیرماه میهمان مازندرانی‌ها هستند

محسن یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: بازیکنان تیم خیریه هنرمندان همزمان با ولادت حضرت رقیه(س) میهمان آملی‌ها هستند.

وی با اعلام اینکه بازیکنان و هنرمندان نامی کشورمان 23 تیر ماه سال جاری مصادف با روز 23 شعبان سال 1433 هجری قمری به این شهرستان می‌آیند، افزود: هنرمندان سینما و تلویزیون به همراه بازیکنان پیشکسوت و نام آشنای عرصه فوتبال و جام جهانی 1998 فرانسه برای حضور در جشن بزرگ این بانوی بزرگ اسلام در مراسم هیئت مذهبی حضرت رقیه(س) این شهرستان شرکت می‌کنند.

مسئول هماهنگی تیم هنرمندان در مازندران با اشاره به اسامی تعدادی از هنرمندان یادآور شد: مرتضی کاظمی، کریم قربانی و مریم امیرجلالی برای حضور در این مراسم اعلام آمادگی کردند.

یوسفی اضافه کرد: پرویز مظلومی سرمربی سابق باشگاه استقلال تهران، محمد نوازی بازیکن پیشکسوت استقلال، نیما نکیسا دروازه‌بان ملی‌پوش جام جهانی 98 و کریم باقری یکی از اسطوره‌های بی‌نظیر فوتبال کشورمان در باشگاه پرسپولیس پایتخت و کاپیتان چندین سال متوالی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران که حضور در جام‌ جهانی را نیز در کارنامه دارد در این جشن شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این مراسم باشکوه در محوطه تکیه اسک این شهرستان برگزار می‌شود، اذعان داشت: هیئت مذهبی حضرت رقیه(س) یکی از هیئت‌های فعال و برجسته استان مازندران است که مراسم‌های دینی و مذهبی بزرگی را از این هیئت مذهبی سراغ داریم.

یوسفی یادآور شد: در سال‌های گذشته نیز تیم هنرمندان کشورمان که متشکل از بازیکنان هنرمند و فوتبالیست‌های پیشکسوت بود برای انجام دیداری خیرخواهانه برای حفاظت از محیط زیست به آمل و سالن دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) این شهرستان آمد.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول