اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت امنای موسسه یاس خبر داد

حضور داوود و لیلی رشیدی در جشن و بازارچه خیریه مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای موسسه یاس از برگزاری مراسم جشن و بازارچه خیریه به نفع معلولان ذهنی و حضور برخی چهره‌های فرهنگی و هنری استان و کشور از جمله داوود و لیلی رشیدی خبر داد.

حضور داوود و لیلی رشیدی در جشن و بازارچه خیریه مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، در آستانه ماه مبارک رمضان و به بهانه هفته بهزیستی، موسسه یاس محمودآباد برنامه‌ای هنری را به همراه نمایشگاه و بازارچه خیریه برگزار می‌کند.

داریوش هندویی رئیس هیئت امنای موسسه یاس و رئیس خانه صنعت و معدن مازندران صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: در این موسسه از 33 معلول ذهنی مراقبت می‌شود که بیشتر آنها جزو خانواده‌های روستایی و نیازمند هستند.

وی با بیان اینکه بنا داریم امور خیریه را در شهرستان‌های آمل و محمودآباد نهادینه و مردم نوعدوست را وارد عرصه کنیم، افزود: به همین دلیل جشنی را برای معلولان ذهنی این موسسه و خانواده‌های آنها ترتیب داده‌ایم که با حضور مردم محمودآباد و آمل و تعدادی از خیران، صنعت‌گران و هنرمندان شهر و کشور برگزار می‌شود.

هندویی یادآور شد:‌ این جشن و بازارچه خیریه ساعت 17 تا 20 روز چهارشنبه 28 تیرماه در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محمودآباد برگزار می‌شود و ورود برای مردم نوع‌دوست آزاد است.

وی خاطرنشان کرد:‌ برخی چهره‌های فرهنگی و هنری استان و کشور از جمله داود و لیلی رشیدی(هنر پیشه‌های تئاتر و سینما و تلویزیون کشور)، اکبر رستگار (خواننده مازندرانی)، سید کاظم حسینی(نوروز)، رضازاده (استاد تقلید صدا)، گروه نمایشی کودکان، گروه سرود ناشنوایان و گروه تواشیح نور آمل و... به هنرنمایی می‌پردازند.

در حاشیه این جشن، بازارچه خیریه نیز راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول