اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ابهر و خرم‌دره:

گرانی‌ها زیبنده مردم ایران نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت: این همه گرانی زیبنده مردم نیست.

گرانی‌ها زیبنده مردم ایران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محمدرضا خانمحمدی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه شورای اداری همانند یک ستاد تولید و ستاد فرماندهی در زمان دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: باید با نگاه به تهدیدهای خارجی و توجه و بهره‌گیری از فرصت‌های موجود در داخل در زمینه توسعه منطقه و کشور گام برداشت.

وی با بیان اینکه شورای اداری بحث خدمت‌رسانی بهینه به مردم است، ابراز داشت: حال ممکن است این خدمت‌رسانی همچون برنامه‌های ایام ماه رمضان کوتاه مدت باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی افزود: گاهی نیز خدمت‌رسانی میان مدت و طولانی مدت است که می‌توان در این زمینه به بخش‌هایی همچون اشتغال و نهادینه‌کردن برخی امور اشاره کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه انتصاب‌ها و مدیریت‌ها ماندنی نیست، گفت: انتصاب‌ها و مدیریت‌ها فرصتی برای خدمت است که بسیاری از بزرگان از این فرصت‌ها به خوبی استفاده کردند.

خانمحمدی افزود: اعمال نیک پاداش دارد و مردم ایران بسیار مردم نجیبی هستند و بسیاری از چیزها را به زبان نیاورده ولی در دل رصد کرده و سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

وی با بیان اینکه این همه گرانی زیبنده مردم نیست، عنوان داشت: مردم خیلی مشکلات داشته و گرفتار هستند و متاسفانه درصد بیکاری در خانواده‌ها محروم بیشتر است.

نماینده مردم شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی افزود: باید تا آخرین روزی که در مسئولیت هستیم کار کنیم و رضایت خدا را سرلوحه کاری خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: باید یقین بدانیم که اگر کار برای رضای خدا باشید موجب اعتماد و اقتدار می‌شود.

خانمحمدی در ادامه با بیان اینکه دو اداره در خرم‌دره هستند که مردم از این دو اداره بسیار گله‌مند هستند، گفت: ما می‌دانیم که در این اداره‌ها به مردم ظلم شده و کار مردم انجام نمی‌شود.

وی در ادامه با اشاره وقوع برخی مسائل امنیتی طی ماه‌های گذشته در خرم‌دره خاطرنشان کرد: مشکلات به وجود آمده مقداری موجب نگرانی امنیتی برای مردم شده است که ماموران انتظامی و امنیتی باید به این نکته توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول