اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور وزیر جهاد کشاورزی:

وزارت جهاد کشاورزی منتقد گرانی لبنیات است

خبرگزاری فارس: مشاور وزیر جهاد کشاورزی گفت: وزارت جهاد کشاورزی منتقد گرانی لبنیات است اما وضع بازار دست این وزارتخانه نیست.

وزارت جهاد کشاورزی منتقد گرانی لبنیات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏رضا سائلی ظهر امروز در جمع بهره‏برداران شهرستان دماوند، با بیان اینکه نماینده مجلس شورای اسلامی که درخواست‏ کننده استیضاح وزیر جهاد کشاورزی است، خبر ندارد که بازار دست جهاد کشاورزی نیست، این وزارت‏خانه را منتقد و مدعی گرانی لبنیات خواند.

وی اظهار داشت: باید همه امور کشاورزی به صورت تجمیعی در اختیار یک مجموعه قرار گیرد.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: چگونه می‏توانیم از بهره‏برداران سطوح مختلف کشاورزی حمایت کنیم، در حالی که بخش سرمایه یعنی بانک‏های عامل در اختیار جهاد کشاورزی نیست و برای ارائه وام به این قشر مشکلات بسیاری وجود دارد.

سائلی اضافه کرد: دلیل مستثنی شدن بانک کشاورزی از اصل 44 قانون اساسی به فرمان رهبر فرزانه انقلاب، ایجاد بسترهای لازم برای ارائه خدمات بهتر به کشاورزان بود.

مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی افزود: اما این قانون توسط مجلس شورای اسلامی تقسیم شد، در حالی که وزارت صنعت، معدن و تجارت باید به امور مرتبط به خود بپردازد.

به گفته وی، اگر قرار بر پاسخگویی وزارت جهاد کشاورزی است، باید همه فعالیت‏های این حوزه در اختیار این وزارتخانه قرار گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‏های وزارت جهاد کشاورزی، ریسک‏پذیری را از ویژگی‏های لازم برای مدیران فعال در عرصه جهاد کشاورزی خواند.

سائلی تصریح کرد: ریسک‏پذیری و نترسیدن از خطرات نشانه بارز جهادگران از همان اوان انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دوره ساخت خسارات جنگ تحمیلی است که تا به امروز نیز حفظ شده است.

وی اضافه کرد: چندی پیش نهادی از وزارت جهاد کشاورزی خواستار ارائه مستندات درباره پیشرفت‏های در حال گزارش به مردم بود و پاسخ ما به این نهاد البته غیرمرتبط با این امر، بهره‏مندی از نعمت افتخار خدمت‏رسانی به مردم بود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول