اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت همدان:

مردم از گرانی‌های اخیر و ناکارامدی برخی مسئولان ناراضی‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت همدان گفت: مردم از گرانی‌های اخیر و مدیریت بعضی مدیران ناراضی هستند، ولی هرگز از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دست نمی‌کشند.

مردم از گرانی‌های اخیر و ناکارامدی برخی مسئولان ناراضی‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جوادی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه همدان اظهار داشت: مردم ما از در هیچ برهه‌ای از زمان در طرفداری از نظام جا نمی‌زنند اما در حال حاضر از مدیریت بعضی مدیران ناراحت هستند.

وی با بیان اینکه مردم از مدیریت ضعیف برخی از مدیران رنج می‌برند، افزود: هر روز قیمت کالا‌ها تغییر می‌کند و ثباتی را در نرخ‌گذاری کالاها نمی‌بینیم و همین بیشتر به نارضایتی مردم از مدیران دامن می‌زند و بعضی از ساده‌لوحان از این فرصت استفاده کرده و می‌گویند که مردم با این همه گرانی از نظام و انقلاب جا می‌زنند.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: ما به این ساده‌لوحان می‌گوییم که این مردم در بدترین شرایط در مقابل تمام سختی‌ها و فشار‌ها ایستادند و چندین هزار شهید دادند با مسائل کوچک این چنینی از انقلاب و دین و نظام دست بر نمی‌دارند.

وی افزود: این مردم از نظام و انقلاب رویگردان نمی‌شوند و شاهد آن هم شرکت در راهپیمایی‌های 22 بهمن‌ها و 9 دی‌ها و شکست فتنه‌ها و ... است و همین‌ها ثابت می‌کند که مردم ما با گرسنگی و آوارگی و مشکلات می‌سازند و از نظام مقدسی که آورده پیغمبر است رویگردان نمی‌شوند.

جوادی در رابطه با مناسبت این هفته که یکی از آنها سالروز پذیرش قطعنامه 598 است، اظهار داشت: حضرت امام (ره) این قطعنامه را پذیرفت اما فرمود این کاسه زهری است که با پذیرش این قطعنامه سر کشیدم چرا که امام با این پذیرش سختی‌های زیادی را متحمل شدند و دشمن هر لحظه فشارهای نظامی‌اش را بیشتر می‌کرد.

امام جمعه موقت همدان یادآور شد: در آن زمان میزان خطر بسیار بالا بود و امام با آن پذیرش جانانه راه را با پیروزی جنگ و دفاع مقدس نهایی به پایان برد و امروز دشمن جنگ سختش را برای ما به جنگ نرم تبدیل کرده است.

وی تأکید کرد: مشکل امروز دشمن ما به گفته رهبری فقط ایران هسته‌ای نیست بلکه دشمن می‌خواهد ما را در تمامی عرصه‌ها مطیع خود کرده و تسلیم کند و دشمن با تحریم‌ها، با تبلیغات و روش‌های گوناگون وارد عمل شده و لحظه‌ای در دور کردن ما از دین و انقلاب درنگ نمی‌کند.

جوادی اذعان کرد: دشمن می‌خواهد ایران را تسلیم کند و در یک کلمه دشمن می‌خواهد که اسلام نباشد و ما باید بیدار باشیم چرا که ایران در حال حاضر الگوی بیداری در منطقه است و این بیداری با حضور یک هزار و 200 زن نخبه در دیدار با رهبری، جهان را متحیر کرد.

امام جمعه موقت همدان در خصوص سالروز تأسیس شورای نگهبان، افزود: شورای نگهبان نهادی مقدس دارای فقهایی عادل و شخصیت‌های حقوقی برجسته است که وظایف بسیار سنگینی را از جمله نظارت بر انتخابات‌ انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: سخنان رهبری نشان از اهمیت این دستگاه است چرا که دشمن هر وقت هر چیزی را هدف قرار داد باید بدانیم که از آن نقطه احساس خطر می‌کند و در حال حاضر نخستین پایگاهی که مورد هدف قرار می‌دهد نظام و بعد از آن رهبری و بعد شورای نگهبان است.

جوادی خاطرنشان کرد: دشمن هر چه سعی می‌کند به این سه نهاد تیر بزند تیرهایش به خطا می‌رود و شورای نگهبان با تمام سختی‌ها می‌سازد و وظیفه خود را انجام داده و قدمی در خدمت به مردم پس نمی‌کشد.

امام جمعه موقت همدان در پایان گفت: نمازگزاران عزیز نیاز من و شما به نصیحت ‌و پذیرش آن است، مرگ واقعیت هر زندگی است و باید بدانیم که روزی از تمام فرزندان و دنیا و زندگی جدا می‌شویم پس باید حالا که هستیم همیار و همدل باشیم و احترام متقابل داشته باشیم.

انتهای پیام/ی10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول