اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهریار در مجلس:

مجلس و دولت برای مبارزه با گرانی آماده هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی‌ها و ایجاد اخلال در بازار و اقتصاد کشور باید به صورت علمی بررسی و ریشه آن خشکانده شود که دولت و مجلس در این زمینه آماده هستند.

مجلس و دولت برای مبارزه با گرانی آماده هستند

حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر قیمت برخی از کالاها و خدمات به ویژه در حوزه مواد غذایی پرمصرف افزایش یافته که این امر برای مردم نگرانی‌هایی ایجاد کرده است.

وی افزود: این اخلال در بازار و اقتصاد ایران دارای دلایل متعددی است، از جمله توطئه کشورهای غربی، شرایط روانی حاکم بر بازار و بالاخره تحولات و معادلات اقتصاد داخلی و خارجی.

برخی افزایش قیمت‌ها اجتناب‌ناپذیر است

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین برخی از این افزایش قیمت‌ها اجتناب‌‌ناپذیر است، به ویژه ما هدفمندی یارانه‌ها را اجرا می‌کنیم و از ابتدا نیز می‌دانستیم اجرای این طرح درصدی افزایش قیمت به همراه خواهد داشت و دولت به همین دلیل نیز به مردم یارانه نقدی پرداخت می‌کند.

گروسی ادامه داد: البته دلایل دیگری نیز در این زمینه موثر است که برای مقابله با آن مسئولان باید به صورت عملی وارد میدان شده و ریشه گرانی‌ها را بخشکانند.

وی تاکید کرد: تحقق این مهم نیازمند تعامل و همفکری مسئولان و مدیران دستگاه‌های مختلف و همچنین همراهی مردم است.

مجلس و دولت برای مبارزه با گرانی آماده هستند

نماینده مردم شهریار در خانه ملت در پاسخ به این پرسش که اقداماتی از سوی مجلس برای مبارزه با گرانی انجام خواهد شد؟ گفت: به طور قطع اعضای قوای مجریه و مقننه در این زمینه باید تعامل نزدیک داشته باشند و اگر اختلافی میان این دو نهاد اصلی کشور ایجاد شود، مشکل گرانی‌ها رفع نشده و به مردم فشار بیشتری وارد خواهد کرد.

گروسی متذکر شد: مجلس آماده همکاری با دولت برای ریشه‌یابی گرانی‌ها، تصویب طرح‌ها و لوایح قانونی برای مقابله با گرانی و به طور کلی هر اقدامی که منجر به ثبات در بازار و اقتصاد کشور شود، است.

وی در پایان اذعان داشت: مردم از مجلس و دولت انتظار دارند که به صورت جدی و عملی موضوع گرانی‌ها را پیگیری و اجرای راهکارهای هوشمندانه از افزایش بی‌رویه و غیرمنطقی قیمت اجناس و کالاها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول