اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

مجلس و دولت باید با تعامل درباره گرانی‌ها چاره‌اندیشی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع افزایش قیمت کالاها بر معیشت مردم تاثیر گذاشته و لازم است سه قوه به ویژه مجلس و دولت برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

مجلس و دولت باید با تعامل درباره گرانی‌ها چاره‌اندیشی کنند

علیرضا محجوب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که دغدغه بسیاری برای مردم طی ماه‌های اخیر ایجاد کرده، مسئله گرانی و افزایش قیمت کالاها به ویژه اقلام ضروری و مورد نیاز مردم است.

وی تصریح کرد: بنابراین لازم است که مسئولان و مدیران ارشد کشور به صورت عملی وارد میدان شده و با اجرای طرح‌های ضربتی برای رفع دغدغه مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد و جامعه کارگری کشور تلاش کنند.

نباید با گرانی‌ها احساسی و شعاری برخورد کرد

خبرنگار فارس در اسلامشهر از عضو فراکسیون اقلیت مجلس شورای اسلامی پرسید، چرا برخی با سوءاستفاده از موضوع گرانی کالاها اقدام به متهم کردن رقبای خود کرده و فضا را برای بهره‌برداری سیاسی مساعد دیده‌اند؟ گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و حتی رسانه‌ها و اصحاب قلم باید به این نکته توجه داشته باشند که هرگونه اقدام و عملکرد ناصحیح در این شرایط به التهاب بیشتر بازار و فضای اقتصادی کشور کمک می‌کند.

محجوب ادامه داد: به طور قطع در این حوزه اقشار مختلف مردمی بالاخص جامعه کارگری بیشترین آسیب را دیده و نباید عملی را مرتکب شویم که در نهایت مردم متضرر اصلی آن باشند.

وی تاکید کرد: بنابراین لازم است که همه مسئولان و دستگاه‌های در فضایی مناسب و آرام اقدام به برگزاری جلسات کارشناسی کرده و برنامه‌ای مفید برای مقابله با گرانی‌ها اتخاذ کنند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: به طور قطع در این مسیر مجلس و دولت وظایف بیشتری بر عهده داشته و باید با تعامل درباره گرانی‌ها چاره‌اندیشی کنند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول