اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بوشهر مطرح کرد

گرانی و بیکاری دغدغه اصلی اعضای شورای شهر بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: اگر اعضاء شورا دغدغه‌های اشتغال، گرانی و بیکاری را در نطق‌ها یا مصاحبه‌های خبری‌شان مطرح می‌کنند مسئله شخصی نیست، بلکه دغدغه آنهاست.

گرانی و بیکاری دغدغه اصلی اعضای شورای شهر بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر مسعود شکوهی صبح امروز در دیدار اعضای شورای شهر و شهردار بوشهر با آیت‌الله صفایی امام جمعه بوشهر اظهار داشت: در پنج سال فعالیت شورای شهر بوشهر، با وجود دیدگاه‌های مختلف سیاسی، تلاش شده فارغ از هر نوع نگاه صرفا خدمت به مردم در رأس اهداف و برنامه‌های شورا و شهرداری باشد که در این راستا با هر کدام از مدیران که عزم و قصد خدمت به مردم داشته‌اند تعامل و همکاری نزدیک داشته‌ایم. 

شکوهی افزود: در این دوره شاهد کم‌نظیرترین اقدامات شهرداری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هستیم که بسیار پررنگ‌تر از بقیه فعالیت‌ها انجام گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر قریب به اتفاق فعالیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغی هیئت‌های مذهبی با حمایت مؤسسه فرهگی ورزشی شهرداری صورت می‌گیرد و با تمامی این هیئت‌ها که از سوی سازمان تبلیغات اسلامی معرفی می‌شوند نهایت همکاری صورت گرفته است.

وی افزود: در این مدت بیش از 1.5 میلیارد ریال بنر تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی به سفارش هیئت‌های مذهبی بوشهر چاپ و برای نصب آن همکاری لازم صورت گرفته است.

شکوهی ادامه داد: با توجه به توصیه امام جمعه در دیدار سال گذشته با اعضای ستاد بزرگداشت روز بوشهر، فعالیت‌های دینی و مذهبی پررنگ‌تر شده و مقرر شد این‌گونه برنامه‌ها با هماهنگی و برنامه‌ریزی بهتری دنبال شود که نمود آن در جشنواره شهروند قرآنی به وقوع پیوست، ضمن آن که مراسم افتتاحیه آن برگزار و با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد و در روز 28 تیر نیز همایش تجلیل از خادمان قرآن و برگزیدگان این جشنواره برگزار می‌شود.

وی افزود: سررسید قرآنی بوشهر برای نخستین بار در کشور  منتشر شده که مورد تائید و تحسین فعالین و علاقه‌مندان قرآنی است و در همایش پایانی جشنواره شهروند قرآنی رونمایی می‌شود.

وی از نصب تندیس 8 نفر از سرداران شهید استان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: جانمایی مناسبی در نقاط مختلف شهر برای نصب آنها از سوی شهرداری در نظر گرفته شده است.

شکوهی ادامه داد: اگر اعضاء شورا دغدغه‌های اشتغال، گرانی و بیکاری را در نطق‌ها یا مصاحبه‌های خبری‌شان مطرح می‌کنند مسئله شخصی نیست، بلکه دغدغه آنهاست و با توجه به فرصت‌های طلایی و استثنایی که در استان وجود دارد منتخبان مردم اعتقاد دارند باید بیشتر از اینها وقت گذاشت و حق مردم بیش از اینها است، از این رو هدف ما توسعه خدمت‌رسانی است.

رئیس شورای شهر بوشهر گفت: شهر بوشهر نه تنها پیشانی استان است بلکه با توجه به جایگاه استراتژیک و مهم استان باید از این پیشانی الگوبرداری و حمایت شود از این رو کاهش بودجه دولتی این شهر به دلایل اختلافات سیاسی صحیح نیست.

شهردار بندر بوشهر نیز در این دیدار گفت: استان بوشهر تاثیر بسزایی در شاخص‌های توسعه کشور دارد، ضمن اینکه مدیریت شهری به‌عنوان سازمانی محلی که درآمدی و هزینه‌ای اداره می‌شود، نیازمند حمایت بیشتر برای انجام صحیح وظایفش می‌شود.

فضل‌الله توسلی افزود: بوشهر بیش از هر زمان دیگر به مدیریت عقل، توسعه و پیشرفت نیاز دارد، این مدیریت در سایه آرامش در استان قابل اجرا است و می‌طلبد که همه دستگاه‌ها در چارچوب وظایف ملی و محلی خود قانون را فصل‌الخطاب قرار دهند.

وی افزود: سال گذشته نگاه به حوزه باستانی بوشهر با شعار بوشهر سرزمین طلوع تمدن‌ها بود و امسال نگاه و رویکرد فرهنگی است که یکی از شاخص‌های آن طرح خیابان امامزاده عبدالمهمین است که قصد داریم یک چهره معنوی و مذهبی به این خیابان بدهیم و تا روز 18 اسفند آماده بهره‌برداری شود.

وی همچنین از برنامه شهرداری برای احداث سه مسجد در ساحل خبر داد و گفت: همزمان با میلاد امام زمان (عج) عملیات اجرایی یکی از این مساجد در پارک مرجان به همراه آرامستان جدید در جاده نیروگاه اتمی آغاز شد.

انتهای پیام/ح10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول