اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

رشد علمی 11 برابری ایرانیان استکبار را دیوانه کرده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: رشد 11 برابری علمی ایرانیان نسبت به میانگین جهانی دشمنان را دیوانه کرده است.

رشد علمی 11 برابری ایرانیان استکبار را دیوانه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل ثبت احوال استان زنجان اظهار داشت: دست‌یابی ایرانیان به انرژی هسته‌ای برای آمریکا سنگین است.

وی با اشاره به اینکه ایران امروز یک کشور مقتدر است، خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل در اسارت مسلمانان است و زمین‌گیر شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه ایران در حال حاضر قدرت هفدهم اقتصادی جهان است، اضافه کرد: امروز 95 درصد از داروهای اساسی و مورد نیاز کشور به دست متخصصان داخلی تولید می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران الگوی جهانیان است، تصریح کرد: سخت‌ترین بیماری‌های ناعلاج دنیا توسط متخصصان کشور جراحی و درمان می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه برتری کشور در عرصه‌های مختلف سند افتخاری است که فرزندان خوب ایرانی کسب کرده‌اند، یادآور شد: تحریم‌ها و سخنان پوچ امروز استکبار و دشمنان اثری بر اقتدار ملت اسلامی ندارد.

وی ضمن اشاره به سفر رئیس جمهور به استان زنجان و دستاوردهای این سفر اظهار داشت: استان زنجان نخستین استانی است که کلید 52 هزار واحد مسکونی مهر را به متقاضیان تحویل داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه میزان صادرات استان زنجان در هفت سال گذشته بیش از 2 هزار میلیون دلار بوده است، تصریح کرد: در این مدت برای 117 هزار نفر نیز اشتغالزایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول