اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دزفول:

ترور مانع رشد علمی ایران نمی‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دزفول گفت: ترور نمی‌تواند موجب توقف پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی شود و استکبار باید به این مهم واقف باشد.

ترور مانع رشد علمی ایران نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی قاضی‌دزفولی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دزفول اظهار کرد: دشمن این فکر را نکند که با‌ به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای ایران از جمله شهید احمدی‌روشن خواهد توانست جلوی حرکت و رشد و تعالی ملت ایران را بگیرد.
وی تاکید کرد: ایران اسلامی مقابل ترورهای استکبار جهانی مقاومت می‌کند و این مسیر را نیز پشت سر خواهد گذاشت و دشمن را ناکام می‌کند.
امام جمعه دزفول گفت: هر گز دانشمندان و نخبگان ما با این ترورها از پیمودن راه دانشمندان علم و فناوری کشور دست نخواهند کشید و انگیزه خود را از دست نخواهند داد بلکه در راستای رشد و تعالی ملت ایران راسخ‌تر و استوارتر خواهند شد.
وی افزود: دشمن قدرت تحلیل حضور در صحنه ملت ما را ندارد و از این‌رو همواره استدلال‌های آنها اشتباه از آب درمی‌آید و توطئه‌هایشان با شکست رو به ‌رو می‌شود.
قاضی‌دز‌فولی خاطرنشان کرد: مردم شریف ایران اسلامی حضوری هوشمندانه در صحنه دارند و در طول بیش از سه دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند هر وقت لازم بوده در صحنه با اقتدار تمام حضور یافته و سیلی محکمی به دشمنان زده‌اند.
امام جمعه دزفول عنوان کرد: ترور دانشمندان هسته‌ای پروژه‌های دشمن برای ترساندن مردم است و می‌خواهند با این کار ملت شریف ایران را از رشد و تعالی باز بدارند و در این خصوص وظیفه مردم و مسئولان برای مقابله با این ترفندهای دشمن بسیار سنگین است.
امام جمعه دزفول با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس گفت: دشمن سعی می‌کند تا حضور مردم در انتخابات را کم‌رنگ و روحیه ملت را تضعیف و وانمود کند که تحریم‌های اقتصادی اثر کرده اما غافل از این است که رهبر شجاع و حکیم و با درایت و دشمن‌شناس ما پاسخ آنها را می‌دهد و می‌فرماید ملت ما نشانه‌های پیروزی را به چشم خود دیده و بسیاری از مراحل آن را با سرافرازی طی کرده است.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول