اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه زنجان خبر داد

رشد 45 درصدی مقالات علمی دانشگاه زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه زنجان از رشد 45 درصدی تعداد مقالات علمی در دانشگاه زنجان خبر داد.

رشد 45 درصدی مقالات علمی دانشگاه زنجان

محسن افشارچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، بر لزوم ارتباط صنعت و دانشگاه تاکید کرد و افزود: خوشبختانه دانشگاه زنجان در ارتقای شاخص‌های پژوهشی پیشگام بوده و در این زمینه ارتباط مطلوبی با صنعت دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه زنجان در سال گذشته در تولید مقالات معتبر بین‌المللی رشد دو برابری داشت، افزود: رشد 45 درصدی تعداد مقالات علمی در دانشگاه زنجان از موفقیت‌های این دانشگاه محسوب می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان از ارائه 200 مقاله از سوی اساتید و پژوهشگران دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: این دانشگاه نسبت به نرم کشوری در رتبه مطلوبی قرار دارد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه مذاکراتی را با پژوهشگاه هوا و فضا و صا ایران داشته است، خاطرنشان کرد: قراردادهای میلیاردی برای انجام پروژه‌های مختلف با صنعت از سوی دانشگاه زنجان منعقد شده است.

افشارچی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه 500 ظرفیت جدید خوابگاهی تا مهر ماه امسال به مجموعه ظرفیت خوابگاهی دانشگاه زنجان اضافه می‌شود، خاطرنشان کرد: این خوابگاه‌ها برای برادران در نظر گرفته شده است.

وی از تشکیل انجمن حامیان دانشگاه زنجان خبر داد و گفت: هفته گذشته این انجمن ثبت شده و برنامه‌های آن پیگیری می‌شود.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشگاه زنجان پذیرای حمایت‌های خیرین است، یادآور شد: زمین در اختیار خیرین قرار داده می‌شود تا نسبت به خوابگاه‌سازی اقدام کنند.

وی بر ضرورت سرمایه‌گذاری در زمینه خوابگاه در دانشگاه زنجان تاکید کرد و یادآور شد: از خیرین درخواست می‌شود همیار دانشگاه زنجان در بخش‌های مختلف به‌ویژه احداث خوابگاه باشند.

افشارچی تصریح کرد: در سال جاری 12 هزار مترمربع به مجموعه فضای آموزشی دانشگاه زنجان اضافه می‌شود.

وی یادآور شد: تا مهر ماه سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فضای آموزشی دانشگاه زنجان افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه زنجان با بیان اینکه دانشکده معدن همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه زنجان افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: دانشکده مدیریت و علوم اجتماعی نیز با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مهر ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول