اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان خبر داد

افزایش رشد علمی کشور مانور غیرت ایرانیان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی، امنیتی استاندار زنجان گفت: 11 برابر شدن رشد علمی ایران مانور غیرت و قدرت ایرانیان است.

افزایش رشد علمی کشور مانور غیرت ایرانیان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فیروز احمدی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب اظهار داشت: رسیدن به همه فناوری‌های نوین توسط ایران به معنی مرگ دشمن است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور جایگاه دوم جهان را در زمینه سد سازی دارد، خاطر نشان کرد: دشمنان می‌دانند که ایرانیان از نسل دانشمندانی چون ابوعلی سینا هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه میانگین سنی دانشمندان کشور 30 تا 35 سال است، اضافه کرد: این مقوله موجب نگرانی بیشتر دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به شرایط کشور در دوران قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: رژیم شاه یک فضای تاریک و صنعت راکد را در کشور ایجاد کرده بود.

احمدی تصریح کرد: مردم و انقلابیون در دفاع از میراث علوی، دفاع از حق و میراث انقلاب‌هایی که در گذشته رخ داده بود به پا خاستند و تحمل بدترین شرایط، شکنجه‌ها و زندان‌های مخوف تلاش‌هایشان به ثمر نشست.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب ملت ایران حتی قدرت انتخاب رئیس دانشگاه‌ها را نداشتند، ادامه داد: اکنون با پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های علمی زیادی را کسب کرده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به حضور 30 هزار مستشار آمریکایی در ایران گفت: در این شرایط سربازان مسلمان مجبور بودند برای دفاع از اسرائیل فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب روستاهای ایران از در وضعیت بسیار بدی قرار داشتند، ادامه داد: با وجود جمعیت پایین و تولید 5 میلیون بشکه نفت در سال مردم از رفاه بسیار کمی برخوردار بودند.

احمدی با تاکید بر اینکه در حال حاضر میزان رفاه مردم ایران بیش از 80 درصد اعلام شده است، افزود: ارتقای سطح رفاهی مردم به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و دست پر توان تلاشگران صورت گرفته است.

وی با اشاره به ماجرای کاپیتولاسیون که با تصویب آن مردم ایران بیش از پیش تحقیر می‌شدند، تصریح کرد: با رهبری و اقتدار امام خمینی (ره) مردم و انقلابیون توانستند با ایستادگی به اهداف و آرمان‌های خود برسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان اظهار داشت: اهمیت ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و اهدافی که مردم برای رسیدن به آن‌ها سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند باید به نسل‌های جدید بازگو و منتقل شود.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در سال 57 با اقدام خود آیه " هر که خدا را یاری کند خدا او را یاری می‌کند" را تفسیر کردند، اضافه کرد: ملت ایران با این اقدام اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

احمدی با اشاره به جنگ تحمیلی عراق علیه ایران ادامه داد: دشمنان به خاطر عدم تحمل پیروزی انقلاب اسلامی ایران این جنگ را به راه انداختند و جوانان و سربازان با همه توان از وطن خود دفاع کردند و حتی یک وجب از خاک کشور دست دشمنان نیفتاد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر قرن، قرن اسلام است، خاطر نشان کرد: امروزه طعم شیرین اسلام ناب محمدی خاورمیانه را فرا گرفته است و هر آنچه امام خمینی (ره) پیش‌بینی کرده بود اکنون در جوامع رخ می‌دهد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه ایران، کشور معجزه‌ها است و در زمینه‌های مختلف معجزه رخ می‌دهد، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین معجزه در کشور محسوب می‌شود.

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران تاکید کرد: این ترورها ضعف و شکست دشمن را نشان می‌دهد در حالی که کشور صدها پیروزی با وجود این ترورها به دست آورده‌ است و جوانان ثابت قدم‌تر می‌شوند.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول