اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس:

دشمن از رشد علمی ایران به وحشت افتاده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس گفت: رشد علمی ایران 11 برابر میانگین جهانی شده که این موضوع موجب وحشت دشمن شده است.

دشمن از رشد علمی ایران به وحشت افتاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، نادر فریدونی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان اظهار داشت: وظیفه مسئولان در جامعه اسلامی تلاش و خدمت با جدیت، انجام وظیفه کامل و مهیا ساختن زمینه‌های ظهور در تمام عرصه‌ها است.

وی با اشاره به فشارهای دشمن به بهانه انرژی هسته‌ای بر ملت ایران اضافه کرد: دشمن پس از شکست در بسیاری از عرصه‌ها با بحث تحریم و فشار به بهانه فناوری هسته‌ای به مقابله با ملت و نظام اسلامی پرداخته است.

فریدونی یکی از بزرگ‌ترین دلایل خشم دشمن را وحشت آنان از پیشرفت علمی کشور دانست و ابراز داشت: سه عامل رشد علمی ایران اسلامی 11 برابر میانگین رشد جهانی، الگوشدن برای حرکت‌های آزادی‌خواهانه و بیداری اسلامی و همچنین تهدید مدیریت جهانی دشمنان بر انرژی‌های نو توسط ایران، آنان را به وحشت انداخته است.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس ادامه داد: امروز نمایندگان مجلس با اشراف کامل بر اهداف دشمن در مواضع خود با درایت و هوشیاری کامل به همراه مسئولان نظام عمل می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: برنامه‌ریزی‌ها باید در راستای حل مشکلات مردم باشد و در بحث مشکل بیکاری جوانان، تورم، گرانی‌ها و عمران آبادی با جدیت و انجام وظیفه کامل حرکت کنیم.

فریدونی از افزایش سقف تسهیلات 866 واحد مسکن مهر قیروکارزین به 25 میلیون تومان خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و درخواست از وزیر مربوطه سقف این تسهیلات از 20 تا 22.5 به 25 میلیون تومان در قیروکارزین افزایش یافته است تا با رونق بخشیدن به روند ساخت و ساز شاهد بهره‌برداری از مسکن مهر در بهمن ماه امسال باشیم.

وی همچنین با اشاره به دیدار با وزیر مسکن، راه و شهرسازی بیان داشت: در این دیدار معاون پارلمانی وزیر مامور شد تا در زمینه تخصیص هر چه بیشتر اعتبارات برای تسریع در روند اجرایی پروژه مهم راهسازی فیروزآباد تا قیروکارزین که دو پیمانکار آن را اجرا می‌کنند، اقدامات لازم را انجام دهد.

نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس اضافه کرد: در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی نیز لزوم تامین اعتبار برای بهره‌برداری از آب سد سلمان فارسی با احداث کانال‌های درجه دو برای 22 هزار هکتار سطح زیر کشت به مبلغ 120 میلیارد تومان که موجب اشتغال‌زایی برای پنج هزار نفر نیز می‌شود، مورد بررسی قرار گرفت.

فریدونی با اشاره به تامین 300 میلیون تومان اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی روستای دره کفتار بخش افزر در این دیدار ادامه داد: تامین اعتبار یارانه اجرای آبیاری نوین به میزان 85 درصد و افزایش آن از 3.5 میلیون تومان در هکتار به 4.5 میلیون تومان نیز از دیگر فعالیت‌های انجام شده برای رشد بخش کشاورزی شهرستان است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با اشاره به نشست مجمع نمایندگان فارس با وزیر جهاد کشاورزی بیان داشت: افزایش سهم فارس از صندوق تسهیلات ملی در سال 91 از 10 به 12 درصد و اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار برای آبخیزداری در فارس برخی از نتایج مهم این نشست بوده است.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول