اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زاهدان:

دشمنان برای مقابله با رشد علمی ایران با نظام می‌جنگند

خبرگزاری فارس: امام جمعه زاهدان گفت: دشمنان برای مقابله با رشد علمی و فناوری ایران اسلامی، گام به گام و صحنه به صحنه در حال مقابله با این نظام مظلوم هستند.

دشمنان برای مقابله با رشد علمی ایران با نظام می‌جنگند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان آیت‌الله عباسعلی سلیمانی امروز در نخستین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در طول 30 سال عمر انقلاب اسلامی شهدای بسیار زیادی تقدیم این مرز و بوم شدند که با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود افتخارات بسیار ارزنده و ازرشمندی را برای کشور به دست آوردند.
وی افزود: امروز وظیفه ما این است که ادامه دهنده راه آنان و حافظ آرمان‌های شهدا باشیم.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: در سیستان و بلوچستان دیوان شهادت گشوده است و هر روز برگ زرینی بر برگ‌های دیگر آن افزوده می‌شود.
سلیمانی با اشاره به ترور دانشمند جوان ایرانی اسلامی توسط عوامل استکبار گفت: پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های علمی و فناوری خاری در  چشمان دشمنان است و آنان برای مقابله با رشد علمی و فناوری ایران اسلامی قدم به قدم و صحنه به صحنه در حال مقابله با این نظام مظلوم هستند و با ترور این دانشمندان می‌خواهند ایران اسلامی را شکست دهند.  
وی به اجرای مانور دریایی ولایت اشاره کرد و افزود: اجرای این مانور عظیم باعث شد که دشمنان ایران اسلامی یک بار دیگر عظمت و اقتدار ایران اسلامی را ببیند و این مانور آن قدر اقتدار و عظمت داشت که فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به ناو آمریکایی گفت" حق ندارد به دهانه هرمز برگردد و کشتی‌های آمریکا حق ورود به تنگه هرمز را ندارد " و این نشانه اقتدار ایران اسلامی است. 
امام جمعه زاهدان تأکید کرد: جوانان امروز ما باید ادامه دهنده را جوانان و شهدای دیروز باشند و با الگو گیری از آن عزیزان هر روز برای پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی تلاش کنند.
غلامیان معاون اجرایی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: شهیدان با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود حماسه آفریدند و افتخارات بسیار ارزشمند و با عظمتی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.
وی افزود: الگوی ما باید شهیدانی چون میرحسینی باشند که تا پای جان در مقابل تهاجمات دشمنان ایستادگی کردند و جانانه از خاک وطن دفاع کردند و  به پیشگاه خداوند پر گشودند.
در ادامه این مراسم مجید نجار از اسیران حادثه تروریستی تاسوکی و رزمنده پاسدار دولتی مقدم از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی پرداختند.
در پایان این مراسم از 10 خانواده شهید آماد و پشتیبانی سپاه سلمان استان تجلیل شد. 
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول