اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی‌ ـ کاربردی گیلان خبر داد

راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی‌ ـ کاربردی گیلان از راه‌اندازی مقطع کارشناسی ارشد برای دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی‌ ـ کاربردی گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عباس قاسمی‌زاد عصر امروز در جمع فارغ‌التحصیلان مرکز آموزش عالی علمی کاربردی زندان‌های استان اظهار کرد: در کشور 16 رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای نخستین بار با پذیرش 160 نفر دانشجو فعالیت خود را آغاز کرده است و به‌زودی در گیلان نیز این مسئله تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه اکنون بیش از 14 هزار نفر دانشجو در مراکز علمی‌کاربردی سطح استان مشغول به تحصیل هستند، افزود: این تعداد دانشجو در 32 مرکز علمی‌کاربردی گیلان و در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند.

این مسئول، نحوه آموزش در مراکز علمی‌کاربردی را به دو روش پودمانی و ترمیک عنوان کرد و گفت: به‌زودی در مراکز علمی‌کاربردی گیلان که تنها در مقطع کاردانی پذیرش دانشجو دارند شرایطی فراهم می‌شود که بتوانند بدون وقفه نسبت به جذب دانشجو در مقاطع  کارشناسی اقدام کنند.

وی، با اشاره به اینکه از این پس تمام آموزش‌های ارائه شده به کارکنان سازمان‌ها با نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام می‌شود، تصریح کرد: با مصوبه‌ای که اخیرا به دانشگاه‌های جامع علمی‌کاربردی کشور ابلاغ شده است از این پس تمام آموزش‌های ارائه شده به کارکنان دولت با نظارات دانشگاه جامع علمی‌کاربردی انجام و منجر به صدور گواهینامه‌های ویژه می‌شود.

قاسمی‌زاد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برخی از افراد غیر متخصص در بخش‌های مختلف سازمان‌ها مشغول به  فعالیت هستند با استفاده از این روش مهارت‌های لازم به این افراد آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول