اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

توقف رشد علمی ایران امکان‌پذیر نیست

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: جهان استکبار بداند حتی با ترور دانشمندان ایرانی توقف رشد علمی ایران امکان‌پذیر نیست.

توقف رشد علمی ایران امکان‌پذیر نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه نماز جمعه این هفته در بوشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با علما و مردم قم اظهار داشت: مقام معظم رهبری انتخابات پیش‌رو را بسیار مهم دانستند و حضور حداکثری مردم را یکی از نکات مهم در این عرصه عنوان کردند.
وی در ادامه تصریح کرد:‌ حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از اقتدار نظام و اعتماد کامل مردم از فضای سیاسی و انتخابات است.
امام جمعه بوشهر افزود: ملت ایران از همان ابتدای انقلاب ایران با حضور حداکثری خودشان نشان دادند که رکن اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ملت‌ها با بصیرت، بیداری، صبر و ایستادگی تحول عظیمی در جهان آغاز کرده‌اند و منشأ این بیداری‌های ایجاد شده مردم ایران و انقلاب اسلامی هستند.
صفایی بوشهری بیان کرد: در انتخابات پیش‌رو که مرحله مهم و سرنوشت سیاسی هم است، باید همگان پرشور، با بصیرت و رقابتی به دور از تخریب و ایجاد نکردن فضای نامطلوب مردم، حضور پرشور حداکثری داشته باشند.
وی عنوان کرد: در انتخابات باید بکوشیم تا افرادی که وابسته به کانون‌های قدرت و ثروت نیستند و خود را خادم ملت و انقلاب اسلامی می‌دانند به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند.
امام جمعه بوشهر ترور جنایتکارانه دانشمند هسته‌ای ایران شهید دکتر احمدی‌روشن توسط استکبار جهانی را محکوم کرد و افزود: استکبار جهانی به دنبال توقف رشد علوم، دانش هسته‌ای و دانش و هوا و فضای ایران است و مشخص است که آمریکا، انگلیس و اسرائیل پشت پرده این ترورها هستند. 
وی در ادامه اذعان کرد: استکبار جهانی بداند ایران هزاران دانشمند امثال شهید احمدی‌روشن‌ها دارد و دانش ایران نیز هیچگاه با ترورهای اینچنینی کم‌فروغ که نخواهد شد هیچ،بلکه جوانان ملت ایران مصمم‌تر به راه این شهیدان ادامه خواهند داد.
صفایی بوشهری با ابراز تاسف از مرگ تعدادی از معلولان بوشهری که در حادثه آتش‌سوزی اخیر خانه معلولان بوشهر اتفاق افتاده بود، گفت: یکی از بزرگ‌ترین مشکلات استان بوشهر نداشتن زیرساخت‌های لازم است و هم اینکه بسیاری از مراکز معلولان و خانه سالمندان استان بوشهر وضعیت نگران‌کننده‌ای دارند.
امام جمعه بوشهر گفت: باید با اعتبار کافی و قرار دادن زمین‌های مناسب برای ساخت مراکز معلولین و خانه سالمندان در استان بوشهر از وقوع چنین حوادثی پیشگیری شود نه اینکه حادثه‌ای رخ داد به دنبال حل آن مسئله باشیم.
صفایی بوشهری اظهار کرد: امیدواریم با برطرف کردن مشکلات خانه معلولین و سالمندان در سطح استان بوشهر دیگر شاهد این حوادث نباشیم.
انتهای پیام/آ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول