اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل خبر داد

رشد 140 درصد تولید پایان‌نامه‌ها با محوریت علمی و پژوهشی

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از رشد 140 درصد تولید پایان‌نامه‌ها با محوریت علمی و پژوهشی متناسب با ویژگی‌های استان اردبیل و برگزاری هشت کارگاه تخصصی در این زمینه خبر داد.

رشد 140 درصد تولید پایان‌نامه‌ها با محوریت علمی و پژوهشی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش‌طینت پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دانشجویی اردبیل اظهار داشت: به یقین محرکه اصلی پیشرفت یک جامعه تولید علم و حرکت‌های مختلف پژوهشی و دانشگاهی است که از نظر عملکرد نیز شرایط متفاوت‌تری را شاهد و ناظر هستیم.

وی یکی از ضعف‌های این حوزه را نبود حمایت‌های کافی به ویژه از نظر مالی در تولید روز‌افزون محصولات متنوع اعلام کرد و افزود: ما در بحث جنبش نرم‌افزاری در سه محور اصلی و اساسی کار خود را به پیش می‌بریم که عبارتند از بهره‌گیری از اساتید و نخبگان، دانش‌پژوهان و دانشجویان و مسئولان و کارگزاران جامعه و ایفای نقش مناسب آنها است.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل بیان داشت: اگر این روند و توسعه روز‌افزون متناسب با تعالیم اسلامی و فرهنگ غنی دینی همگن شده و همسو شود به یقین نقش بی‌بدیلی را در روند رو به رشد شاهد خواهیم بود.

خوش‌طینت رسالت دانشگاه را در تولید علم، تقویت مراکز رشد و همچنین ارتقای شاخص‌های توسعه علوم انسانی را بسیار حساس و دارای ارج و قرب توصیف کرد و افزود: در کنار پژوهش‌های متعدد و بنیادین و توجه به اختراع و اکتشاف‌های مختلف دانشگاه به عنوان یک مرکز تحول با نگرش‌های نو قابل تامل است به طوری که الگوی شایسته‌ای را در این زمینه در کشورمان شاهد هستیم.

این مسئول همچنین از شکل‌گیری اتاق فکر متعدد در رونق فضای علمی و پژوهشی مجموعه دانشگاه پیام نور استان خبر داد و گفت: ما در کنار ارتقای کمی و کیفی دانشگاه به ویژه جذب هیئت علمی متخصص توسعه تحصیلات تکمیلی را در اولویت قرار داده و در کنار آن اقدام به تجهیز مراکز آزمایشگاهی و سالن‌های ورزشی کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل از احداث آزمایشگاه قطبی پیام نور استان و افتتاح آن در سال آینده خبر داد و افزود: به یقین در این باب شاهد شکوفایی جنبه‌های مثبت و رو به جلو خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خوش‌طینت در پایان سخنان خود به یک انتخاب بزرگ ملت ایران در آینده‌ای نزدیک اشاره کرد و افزود: در این رخداد عظیم دانشجویان دانشگاه پیام نور به عنوان یک واجب شرعی و تکلیف دینی حاضر شده و در این عمل خیر که به عنوان غرور ایرانیان از آن یاد می‌شود شرکت کرده و حماسه دیگری را در صحنه رویارویی با نظام استکباری به وجود می‌آورند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول