اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

شورای نگهبان از نهادها انقلابی محسوب می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شورای نگهبان یکی از نهادهای انقلابی و تأثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شورای نگهبان از نهادها انقلابی محسوب می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین ظهر امروز در دیدار با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین با اشاره به جایگاه مهم این نهاد در کشور اظهار کرد: شورای نگهبان از جایگاه ممتاز و بالایی برخودار است و یکی از نهادهای تأثیرگذار در کشور محسوب می‌شود.

امام جمعه قزوین قانون اساسی را براساس قوانین قرآن دانست و خاطر نشان کرد: قانون اساسی براساس قوانین قرآن و فرمایشات ائمه اطهار (ع) بوده و حرمت قانون اساسی حرمت قرآن و عترت است و باید همه ما به قانون احترام بگذاریم.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نظارت شورای نگهبان در انتخابات بیان کرد: شورای نگهبان در بحث نظارت بر انتخابات و بررسی صلاحیت کاندیدها نقش مهم و حساسی داشته و کارکنان و اعضای این نهاد مسئولیت سنگینی در نزد مردم و در پیشگاه خداوند دارند.

امام جمعه شهر قزوین تصریح کرد: انتخابات به عنوان یکی از جلوه‌های شرکت مردم در تعیین سرنوشت خویش و انتخاب دولت‌مردان و همچنین بررسی صلاحیت کاندیداها این وظیفه مهم دفتر شورای نگهبان را دوچندان می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین با اشاره به اولویت ندادن مسایل جنایی و حزبی در نظارت‌ها خاطرنشان کرد: باید در کارها رضایت خداوند متعال را در نظر بگیریم.

امام جمعه شهر قزوین ادامه داد: شورای نگهبان نهادی بسیار مهم بوده و قانون اساسی مسئولیت‌های مهمی به شورای نگهبان داده است و خود قانون اساسی یک میثاق ملی بوده و در کشور ما خون بهای هزاران شهید از فرزندان عزیز این ملت است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه شهر قزوین با تأکید بر اینکه ستون خیمه این نظام ولایت فقیه است، یادآور شد: ستون خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و رهبر را مجلس خبرگان بر می‌گزیند که نظارت بر انتخابات این مجلس برعهده شورای نگهبان است.

باریک‌بین ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ابراز کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی است تا همه ما با کنار گذاشتن کدورت‌ها و کاستی‌ها، یکپارچگی و همدلی را بیش از پیش تقویت کنیم.

در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام علی قابل مسئول دفتر نظارت شورای نگهبان استان قزوین گزارشی از اقدامات این دفتر ارائه داد.

قابل در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: این دفتر و همه اعضای آن نمایندگی کاملی در خصوص برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده را در استان قزوین خواهد داشت.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول