اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دفتر هیئت نظارت در لرستان:

مهم‌ترین وظیفه شورای نگهبان حفظ اسلامیت نظام است

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر هیئت نظارت در استان لرستان گفت: مهم‌ترین وظیفه شورای نگهبان حفظ اسلامیت نظام و جمهوریتی است که در قانون اساسی به آن اشاره شده است.

مهم‌ترین وظیفه شورای نگهبان حفظ اسلامیت نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، تیمور سپهوند عصر امروز در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان شهرستان کوهدشت گفت: ناظران بازوان اجرایی شورای نگهبان هستند.

وی با بیان اینکه بازوان اجرایی شورای نگهبان هیئت‌های نظارت هستند، افزود: شورای نگهبان یک نهاد موثر در حفظ و صیانت از ارزش‌های الهی است که همه باید برای تقویت این نهاد مقدس تلاش کنند.

سرپرست دفتر هیئت نظارت در استان لرستان گفت: شورای نگهبان مسئولیت نظارت بر اقدامات و همچنین دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی را بر عهده دارد.

وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم نظامی اسلامی ما مقتدر و افتخار آفرین باشد، باید شورای نگهبان را به عنوان نهادی قدرت و مردمی حمایت و تقویت کنیم.

سپهوند از ناظران شورای نگهبان به عنوان بازوان اجرایی این شورا نام برد و گفت: ناظران باید همواره به دور از گرایش‌های خاص سیاسی و جناحی، امین مردم و حافظ سلامت آرای آنها باشند.

سرپرست دفتر هیئت نظارت در استان لرستان گفت: در انتخابات مجلس نهم عملکرد مجموعه شورای نگهبان مطلوب و قابل قبول بوده است.

در ادامه فریدون سوری نماینده دفتر نظارت شورای نگهبان شهرستان کوهدشت نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دفتر نظارت شورای نگهبان گفت: 950 ناظر اصلی و 600 ناظر فرعی و ذخیره کار نظارت بر انتخابات در شهرستان کوهدشت و بخش‌های تابع را بر عهده دارند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول