اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نظارت و بازرسی کرمان:

شورای نگهبان حافظ احکام اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان کرمان گفت: امروز به برکت شورای نگهبان می‌توان به راحتی از اسلام و انقلاب سخن گفت و شورای نگهبان حافظ احکام اسلامی است.

شورای نگهبان حافظ احکام اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، محمدعلمی صبح امروز در همایش فصلی ناظران دفتر نظارت شهرستان راور به اهمیت جایگاه شورای نگهبان پرداخت و شورای نگهبان را پاسدار احکام اسلامی دانست.

وی اظهار داشت: امروز به برکت شورای نگهبان می‌توان به راحتی از اسلام و انقلاب سخن گفت و بیداری اسلامی در منطقه از برکات جایگاه نظام و انقلاب اسلامی و بسیار منحصر به فرد است.

مسئول دفتر نظارت و بازرسی استان کرمان گفت: اگر در منطقه قرار است امنیتی حاکم باشد، بدون حضور جمهوری اسلامی این امنیت امکانپذیر نیست.

در ادامه احمد رستمی مسئول دفتر نظارت و بازرسی شهرستان راور با اشاره به اهمیت و جایگاه شورای نگهبان گفت: چون عمل شورای نگهبان حفظ نظام است از هیچ کوشش و تلاشی برای حفظ نظام اسلامی نباید دریغ کرد.

رستمی خاطرنشان کرد: کار نظارت بر انتخابات کار بسیار با اهمیتی است، زیرا سلامت انتخابات، سلامت مجلس و دولت را به دنبال دارد و سلامت مجلس، سلامت قوانین و برکات فراوانی در کشور به دنبال دارد.

به گزارش فارس، همایش فصلی ناظران دفتر نظارت شهرستان راور در محل تکیه ابوالفضل این شهر با حضور ناظران شورای نگهبان، فرماندار و تعدادی از مسئولان ادارات شهرستان راور برگزار شد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول