اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان دلفان:

بیشترین هجمه دشمنان نظام علیه شورای نگهبان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان دلفان گفت: بیشترین هجمه دشمنان نظام در طول 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی علیه شورای نگهبان بوده است.

بیشترین هجمه دشمنان نظام علیه شورای نگهبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، حجت‌الاسلام محمدتقی صرفی‌پور در گردهمایی فصلی ناظرین شورای نگهبان شهرستان دلفان که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه در طول 33 سال انقلاب اسلامی بیشترین هجمه دشمنان ایران اسلامی علیه شورای نگهبان بوده است، گفت: این نهاد مقدس امانت‌دار آرمان‌های امام راحل (ره) بوده و هیچ وقت از مسیر والای ولایت دور نمی‌شود.

وی از شورای نگهبان به عنوان بازوی مدافع ولایت‌فقیه نام برد و افزود: ولایت مطلقه فقیه اشعه‌ای از ولایت ائمه اطهار (ع) است و ناظرین شورای نگهبان محافظان خوبی برای ولایت‌فقیه بوده‌اند.

صرفی‌پور با اشاره به اینکه ناظرین شورای نگهبان باید اخلاق و منش علوی داشته باشند، اظهار داشت: امیرالمومنین (ع) در طول حکومت خود عدالت و امانت‌داری را سرلوحه امورات خود قرار داده بود و حق کسی را پایمال نکرد.

امام جمعه دلفان مهم‌ترین سلاح مردم ایران را ولایت ذکر کرد و افزود: مردم کشورمان دین خود را با حضور در تمام عرصه‌های مختلف انقلاب ادا کرده‌اند.

صرفی‌پور تصریح کرد: در دوران اصلاحات افراد مشارکتی و سربازان فرهنگی دشمن در طرق مختلف با توهین‌ها و شیطنت‌هایی که انجام می‌دادند، قصد خدشه‌دار کردن این نهاد مقدس را داشتند که شکر خدا نقشه آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به اینکه غرب‌زدگان و دشمنان قسم‌خورده نظام تمام سعی خود را برای جدایی شورای نگهبان از مسیر ولایت به کار بردند، افزود: شما عزیزان که منصوب به ناظر و امین شورای نگهبان هستید، باید با امانت‌داری و تقوای الهی که دارید از اعمال و رفتار الهی نیز برخوردار باشید.

در ادامه جانشین سازمان فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ناظرین شورای نگهبان علاوه بر حضور در پای صندوق و صیانت و حفاظت از آرای مردم وظیفه مهم‌تری نیز برعهده دارند، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف ناظرین دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ابوالقاسم منطقی از ناظرین شورای نگهبان به عنوان سربازان خط مقدم نظام یاد کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری یکی از مهم‌ترین صحنه‌های سیاسی کشور است، زیرا که پس از مقام معظم رهبری دومین شخصیت اجرایی کشور رئیس جمهور است.

وی به فتنه 88 اشاره کرد و اظهار داشت: این عملیات شوم و ضد انقلابی با یک برنامه‌ریزی 10 ساله و با استفاده از اشخاص موجه و مطرح کشور صورت گرفت که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشتند.

وی با اشاره به اینکه ناظرین شورای نگهبان بایستی تابع مقام معظم رهبری باشند، گفت: شما عزیزان به عنوان یک سرباز و یک نگهبان و مجاهد فی سبیل‌الله در تمام انتخابات‌ از آرای مردم دفاع و صیانت می‌کنید و مانند دژ محکمی در برابر برنامه‌های دشمن ایستادگی می‌کنید.

وی هم‌چنین به تحریم‌های اخیر علیه ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی به ویژه آمریکا یک روز پس از پیروزی انقلاب در کنگره آمریکا طرح تحریم علیه ایران را آغاز کردند و تاکنون نیز ادامه دارد و این خود باعث پیشرفت همه‌جانبه کشورمان شد.

در ادامه رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان دلفان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه هزار و 500 نفر ناظر در این شهرستان فعالیت دارند، افزود: در هر دوره از انتخابات 500 نفر از این عزیزان با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای مدافع آرای مردم این حوزه بوده‌اند.

علی‌حسین سبزیان با اشاره به اینکه ناظرین شورای نگهبان این شهرستان از خانواده معظم شهدا، بسیجیان و از افراد تحصیل‌کرده با مدارک دکتری، فوق‌لیسانس و ... انتخاب شده‌اند، افزود: اکثر این ناظران از نیروهای جوان، ولایی و انقلابی شهرستان هستند.

وی به حضور حداکثری مردم این شهرستان در پای صندوق‌های اخذ رای اشاره کرد و اظهار داشت: 106 شعبه اخذ رای در 2 بخش مرکزی و کاکاوند و مرکز شهرستان، هر دوره از انتخابات میزبان حضور پرشور مردم این منطقه برای جمع‌آوری آرای آنان بوده است.

وی هم‌چنین با اشاره به رایانه‌ای بودن انتخابات اخیر اشاره کرد و افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان دوره‌های آموزش رایانه برای ناظرین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول