اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 33 سال گذشته

شورای نگهبان از آرای مردم صیانت کرده است

خبرگزاری فارس: سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات کوهبنان گفت: شورای نگهبان در انتخابات گوناگون طی 33 سال گذشته حافظ آرای مردم بوده و توانسته است از آرای مردم به خوبی صیانت کند.

شورای نگهبان از آرای مردم صیانت کرده است

رضا توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کوهبنان با استناد به سخنان رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند "نهاد شورای نگهبان همیشه مورد تأیید این جانب است و به هیچ وجه تضعیف نشده و نمی‌شود، این نهاد باید همیشه با بیداری و هوشیاری در خدمت به اسلام و مسلمانان کوشا باشد".

وی به سی و دومین بهار تشکیل این نهاد مقدس پرداخت و با اشاره به نقش و جایگاه قانون اساسی اظهار داشت: شورای نگهبان حافظ اسلامیت و جمهوریت نظام است که به لطف خداوند این نهاد تأثیرگذار از ابتدای فعالیت خود توانسته این 2 وظیفه مهم را به خوبی انجام دهد.

وی تصریح کرد: شورای نگهبان در انتخابات گوناگون طی 33 سال گذشته حافظ آرای مردم بوده و توانسته است از آرای مردم به خوبی صیانت کند.

توکلی ابراز داشت: شورای نگهبان همواره انتخاباتی در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار کرده و راه را برای توطئه و هیاهوی دشمن سد کرده است و ان‌شاءالله در انتخابات آینده نیز به گونه‌ای عمل می‌کند که رضایت خداوند، مقام معظم رهبری و اطمینان مردم را در برداشته باشد.

وی تهیه جزوه و مجله در رابطه با معرفی شورای نگهبان و قرار دادن آن در اختیار ائمه جمعه برای اطلاع‌رسانی بیشتر به مردم، اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه به فعالیت‌ها و اهمیت این نهاد مقدس، تهیه پارچه نوشته‌هایی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری درباره شورای نگهبان و نصب در مکان‌های پرتردد شهر را از جمله برنامه‌های ویژه روز شورای نگهبان در کوهبنان برشمرد.

توکلی بیان داشت: دیدار اعضای شورای فرهنگی و اجتماعی دفتر نظارت شهرستان با امام جمعه کوهبنان، تشکیل جلسه اعضای شورای فرهنگی اجتماعی دفتر نظارت شهرستان با حضور اعضا، حضور تعدادی از اعضای دفتر شورای نگهبان در جوار قبور مطهر شهدا و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و اعلام حمایت بی‌چون و چرای خود از فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری از جمله فعالیت‌هایی است که در چند روز گذشته انجام شد.

سرپرست دفتر شورای نگهبان کوهبنان افزود: ما در انتظار روزی هستیم که پرچم مقدس جمهوری اسلامی با دست مقام معظم رهبری به صاحب اصلی این نظام تقدیم شود و حکومت عدالت و اسلام بر سراسر جهان هستی سایه افکند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول