اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان قزوین:

پرونده ناظران شورای نگهبان باید همواره بررسی شود

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان قزوین گفت: پرونده ناظران شورای نگهبان باید همواره بررسی شود تا عملکرد آنان مورد ارزیابی قرار گیرد.

پرونده ناظران شورای نگهبان باید همواره بررسی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت‌الاسلام علی قابل در همایش فصلی ناظران شورای نگهبان شهرستان البرز در کانون شهید مطهری شهر الوند برگزار شد، با اشاره به بررسی همیشگی پرونده ناظران انتخابات اظهار کرد: پرونده ناظران شورای نگهبان باید همواره بررسی شود تا ناظری که شأن و صلاحیت لازم برای حضور در میان شورای نگهبان را ندارد، کنار گذاشته شود و نیز در صورت عمل خلاف توسط ناظری حتی در یک دوره کوتاه، به راحتی با او برخورد شود.

وی در بیان وظایف شورای نگهبان تصریح کرد: ناظران شورای نگهبان از امروز باید با تلاش فراوان اشتباهات گذشته را رصد کرده و خود را با قوانین جدید وفق دهند و آموزش‌های لازم را ببینند تا در انتخابات سال آینده که ظاهرا رایانه‌ای است، موفق و سربلند بیرون آییم.

در ادامه این همایش، هادی فنایی، عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در خصوص تصمیم‌گیری‌های ناظران شورای نگهبان اظهار کرد: حب و بغض ناظران نباید در تصمیم‌گیری‌ها دخالت داده شود، با اینکه کار بسیار دشواری است که بتوان بر حب و بغض خود تسلط پیدا کرد.

وی خطاب به ناظران شورای نگهبان تصریح کرد: غفلت و خطای شما در پرونده اعمال شما ثبت خواهد شد، این در حالی است که نقش شما در انتخابات بسیار بی‌بدیل و ارزشمند است و پاداش خدمت خالصانه شما ناظران شورای نگهبان، تنها با خداوند است.

در پایان این همایش به برندگان مسابقه ناظران امین شهرستان البرز که در اسفند 90 برگزار شده بود، هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول