اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اداری لنده:

شورای نگهبان بازوی توانمند انقلاب در پاسداری از ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اداری لنده گفت: شورای نگهبان بازوی توانمند انقلاب و رهبری در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

شورای نگهبان بازوی توانمند انقلاب در پاسداری از ارزش‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حمیدرضا جمالی عصر امروز در جمع رابطان و اعضای شورای نگهبان شهر لنده با تبریک اعیاد شعبانبه به وظایف این شورا در کشور پرداخت و اظهار داشت: نظارت بر قانون‌گذاری، تفسیر قانون و نظارت بر انتخابات از جمله وظایف مهم و کلیدی این دستگاه در کشور است.

وی افزود: حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور بر اساس اصل 121 قانون اساسی از جمله اختیارات و وظایف این دستگاه در ایران اسلامی بوده که بررسی مصوبات مجلس برابر اصل 97 قانون اساسی به آنها واگذار شده است.

رئیس شورای اداری لنده به نقش و تأثیر شورای نگهبان در روند اجرایی و پیشبرد اهداف انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند "دشمنان نظام اسلامی از وجود این دستگاه مهم و تأثیرگذار در کشور ایران ناراحت بوده و همیشه آن را مورد آماج تهاجمات و تبلیغات خود قرار داده‌اند".

جمالی تصریح کرد: از مهم ترین دغدغه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی و پس از ایشان رهبر عظیم الشأن انقلاب صیانت از آرمان ها و اصول انقلاب اسلامی است.شورای نگهبان بازوی توانمند رهبری در پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است.

رئیس شورای اداری لنده به صیانت از ابعاد اسلامی و حراست از قانون اساسی اشاره کرد و گفت: حضرت امام خمینی (ره) تضعیف و توهین به شورای نگهبان را امری خطرناک برای کشور و اسلام دانسته و همگان را از آن برحذر می‌داشتند.

وی به عملکرد شورای نگهبان در 33 سال گذشته اشاره کرد و افزود: شورای نگهبان تاکنون پاسداری امین برای انقلاب اسلامی بوده و هست. اعضای شورای نگهبان باید از جناح‌بازی و سیاسی بازی دوری کنند چرا که این موارد به وحدت رویه آن‌ها در اجرای قانون ضربه می‌زند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول