اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

امام خمینی مردمی‌ترین رهبر جهان سیاست بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر گفت: امام خمینـی(ره) همـواره در جهــان سیاست به‌ عنـوان مردمی‌ترین رهبر دنیا شهرت دارد.

امام خمینی مردمی‌ترین رهبر جهان سیاست بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ماهشهر، منوچهر حیاتی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که با حضور جمعی از مسئولان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: نقـش امام راحل(ره) در بنیــانگذاری انقلاب اسلامی و هدایت مسیر در برهه‌های مختلـف تاریخ انقلاب، جـامـع و تأثیرگذار بوده است.

وی افزود: امام هر سه بحث رهبری انقلاب، رهبری ایدئولوژیک و رهبری زمامدارانه را در خود داشت و توانست به حکومت پهلوی پایان دهد.

فرماندار ماهشهر با بیان اینکه انقلاب ایران، متنی اجتماعی و امام مؤلف آن است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از روز اول پیروزی این نهضت با هر وسیله‌ای درصدد نابودی ولایت فقیه بودند اما خوشبختانه با درایت و آگاهی مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم فهیم این دیار همچنان ناکام و ناامید مجبور به عقب‌نشینی از اهداف و نیات پلید خود هستند.

حیاتی خاطر نشان کرد: امام خمینـی(ره) همـواره در جهــان سیاست به‌عنـوان مردمی‌ترین رهبر دنیا شهرت دارد.

فرماندار ماهشهر در ادامه افزود: مراســم ســـالگرد ارتحـال حضــرت امام خمینی(ره) امسال باید با شکوهی خاص در سطح شهرستان برگزار شود.

حیاتی در پایان گفت: باید تلاش شود امسال نیز مانند سال‌های گذشته شخصیت امام خمینی(ره) به بهترین شکل در همه ابعاد شناسانده شود تا جوانان نیز در راه و مسیر آن بزرگوار گام‌های متعالی‌تری بردارند.

انتهای پیام/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول