اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خبر داد

مهلت 10 روزه برای شناسایی اموال شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر از مهلت 10 روزه برای شناسایی اموال شهرداری شوشتر به ویژه در بخش موتوری خبر داد.

مهلت 10 روزه برای شناسایی اموال شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، امیر رسولی عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: مدیران دوایر شهرداری شوشتر مهلتی 10 روزه دارند تا اموال موجود خود را شناسایی و دارایی‌های خود را اعلام کنند تا از هرگونه حادثه آتی جلوگیری شود.

وی افزود: شهرداری شوشتر اموال بسیار زیادی به ویژه در بخش موتوری دارد و باید این اموال شناسایی و دفترچه اموال این بخش تنظیم شود تا از حوادث آتی برای اموال جلوگیری شود.

این مقام مسئول تأکید کرد: باید اموال در هر بخش شهرداری به صورت سالانه در لیست‌های جدید وارد شود تا مشخص شود از سال گذشته تا کنون چه اموالی از انبارها خارج شده و به کجا رسیده است.

وی تاکید کرد: بر اساس طرح جامع ترافیک شهری باید مشخص شود که در کمربندی شوشتر نیازمند روگذر هستیم یا زیرگذر و در این باره نظرات کارشناسی بر همه چیز اولویت دارد.

رسولی درباره تقاطع غیر هم‌سطح شهرداری شوشتر اظهار داشت: بر اساس طرح جامع شهری گره‌های ترافیکی در سطح شهر مشخص می‌شود و به این دلیل باید کوشید تا ارائه طرح تقاطع غیرهمسطح کمربندی شوشتر بر اساس نظرات کارشناسی باشد.

وی افزود: برای اجرای تقاطع غیرهمسطح نباید تنها به مسائل اقتصادی و اعتباری شهرداری توجه کرد بلکه باید بر اساس نظرات کارشناسان و مهندسان مشاور طرحی ارائه شود که هم مشکلی از ترافیک شهری را حل کند و هم گره‌ای به گره‌های ترافیکی شوشتر اضافه نکند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه طرح تقاطع غیرهمسطح شهرستان شوشتر باید با نیم‌نگاهی به آینده شهری طراحی شود، تاکید کرد: این طرح باید بر اساس میزان ترافیک در پیک ترافیک شهری طراحی شود و باید تلاش کرد تا حداقل 15 تا20 سال آینده در این طرح از نظر جمعیت شهری در نظر گرفته شود.

رسولی افزود: شهرستان شوشتر نیازمند طرح‌های نوین و کارشناسی شده است و برای تقاطع غیر هم‌سطح در شهر شوشتر باید کوشید تا نظرات کارشناسان و مشاور طرح صائب باشد.

وی تأکید کرد: شهرداری شوشتر برای اجرای این طرح باید به دنبال ردیف اعتباری باشد و باید کار ساخت این تقاطع در اسرع وقت آغاز شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول