اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد ارتحال امام‌خمینی (ره) فردوس:

مبلغان دینی به روستاهای فردوس اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد ارتحال امام‌خمینی (ره) شهرستان فردوس گفت: در بیست ‌و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل مبلغان دینی به روستاهای شهرستان فردوس اعزام می‌شوند.

مبلغان دینی به روستاهای فردوس اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سید مرتضی هاشمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امام‌خمینی (ره) روح حیات و جاودانگی را در کالبد انقلاب اسلامی دمید و آن را جهانی کرد به ‌طوری که امروز همه کشورهای دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری می‌کنند.

وی افزود: امروز همه کشورهای اسلامی استقلال و آزادی خود را وام‌دار انقلاب اسلامی ایران و حضرت امام‌خمینی (ره) هستند.

مسئول ستاد ارتحال امام‌خمینی (ره) فردوس تصریح کرد: با هدف معرفی شخصیت بی‌نظیر و همچنین تبیین آرمان‌‌های والای امام راحل تعداد 15 نفر مبلغ دینی به روستاهای سطح شهرستان فردوس اعزام می‌شوند.

هاشمی برگزاری مسابقه از وصیت‌نامه سیاسی، الهی امام (ره)، ختم 14 هزار صلوات از طریق پیامک توسط مردم ولایت‌مدار فردوس و آغاز قرائت 23 ختم قرآن کریم برای شادی روح امام (ره) را از برنامه‌های ستاد ارتحال امام در شهرستان فردوس برشمرد.

وی همچنین برگزاری مجلس بزرگداشت ارتحال ملکوتی امام (ره) با سخنرانی امام‌جمعه شاهدیه یزد، برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد و برگزاری مراسم زیارت عاشورا را از دیگر برنامه‌های ستاد ارتحال امام‌خمینی(ره) شهرستان فردوس عنوان کرد.

مسئول ستاد ارتحال امام‌خمینی (ره) فردوس با اشاره به شخصیت امام راحل، یادآور شد: داشتن خلوص در عمل رمز اصلی موفقیت امام است که سبب شد امروز بعد از گذشت 23 سال از ارتحال آن امام هنوز هم مردم ایران در عزایش سیاه به تن کنند و به عزاداری بپردازند.

هاشمی گفت: امام شخصیت منحصر به فردی بود که توانست با رهبری خود انقلاب اسلامی را در ایران استبداد زده به پیروزی برساند و عزت و استقلال را برای مردم این سرزمین جاودانه کند.

وی با بیان اینکه باید مراسمی در شان این شخصیت بزرگ در این شهرستان برگزار شود، افزود: باید نهایت تلاش خود را برای تحقق آرمان‌های امام به کار بندیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول