اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خبر داد

به‌کارگیری مشاوران متخصص برای ساماندهی ورودی ماهشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر از به‌کارگیری مشاوران متخصص برای ساماندهی مبادی ورودی و اصلی این منطقه خبر داد.

به‌کارگیری مشاوران متخصص برای ساماندهی ورودی ماهشهر

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال "تولید ملی، حمایت از سرمایه و کار ایرانی" توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: تحقق این شعار اقتدار و امنیت ملی برای ایران اسلامی به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان باید شعار امسال را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند، افزود: سرمایه، فقط ثروت مالی نیست و سرمایه‌های انسانی و نیروی کار در همه رده‌های شغلی بزرگ‌ترین و مهم‌ترین سرمایه ایرانی هستند که باید بر اساس شعار امسال حمایت همه‌جانبه شوند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: سرمایه‌های ملی کشور نیروهای کار هستند که امور جامعه و میهن اسلامی را پیش می‌برند و در مسئولیت‌های مختلف چرخ مملکت را می‌چرخانند.

فرماندار ماهشهر در ادامه از بهسازی برخی مناطق شهری با توجه به نیاز و ضرورت موجود منطقه خبر داد و گفت: با همکاری شرکت پتروشیمی خوارزمی، بوستان بزرگ الغدیر ماهشهر برای استفاده شهروندان بازسازی می‌شود.

وی عنوان کرد: به همین منظور توسط مشاوران متخصص چند طرح در این زمینه ارائه و از بین آنها بهترین انتخاب شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

حیاتی ادامه داد: این بوستان در محور اصلی و ورودی شهر قرار دارد و بهسازی آن چهره منطقه را متحول می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بهسازی مناطق شهری به ‌ویژه بوستان‌ها می‌تواند تفرجگاهی مناسب برای شهروندان و مسافران باشد، افزود: همه تلاش ما در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان و ایجاد فضایی مطلوب برای آنها است.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول