اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر:

طلاق از عمده دلایل افزایش کودکان خیابانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر با گرامیداشت هفته بهزیستی گفت: حاشیه‌نشینی و طلاق به‌عنوان عمده دلایل افزایش کودکان خیابانی به‌شمار می‌رود.

طلاق از عمده دلایل افزایش کودکان خیابانی است

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با گرامیداشت هفته بهزیستی اظهار کرد: مشکلات و سختی‌های کار بهزیستی در هیچ بخشی از جامعه مخفی نیست زیرا انسان در این نهاد در جریان مستقیم گرفتاری‌ها و دغدغه‌های خاطر اقشار محروم جامعه قرار داد.

وی با بیان اینکه هر چه از این نهاد، حمایت مضاعف و مطلوب‌تری شود، انگیزه برای خدمت به جامعه هدف بهزیستی بیشتر می‌شود، افزود: بهزیستی به‌عنوان یکی از نهادهای بزرگ اجتماعی کشور به نوزاد شیرخواران تا سالمندان جامعه، ارائه خدمات می‌کند و در این زمینه تمام همت و تلاش خود را به‌کار می‌بندد.

فرماندار ماهشهر با اشاره به توانمند کردن مددجو به‌عنوان یکی از سیاست‌های مهم بهزیستی به‌شمار می‌رود، تصریح کرد: ساخت مسکن و ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی از موضوعاتی بوده که با مشارکت همه امکان‌پذیر است و در این زمینه باید مدیران دیگر بخش‌های اجرایی شهرستان نیز به یاری این نهاد مردمی بیایند.

وی با اشاره به افزایش حاشیه‌نشینی و طلاق به‌عنوان دلایل عمده رشد کودکان خیابانی، خاطرنشان کرد: برای اینکه جامعه به رشد متعالی خود دست یابد باید فرزندان‌مان را با اصول و ریشه‌های تربیتی محکم گره بزنیم.

حیاتی همچنین عنوان کرد: امروز در بسیاری از مناطق و شهرهای شاهد این پدیده تلخ هستیم که کودکان به جای بازی در کوچه و پس کوچه‌های محله‌شان، به تکدی‌گری و اموری از این قبیل می‌پردازند که این روند باید با برنامه‌ریزی مداوم و اصولی ریشه‌کن شود.

وی در پایان اظهار کرد: می‌توان با اندکی وقت گذاشتن و خرج کردن هزینه در راستای رفع مشکلات محرومان جامعه در مدتی حتی کوتاه گام‌های متعالی برداشت به شرط آنکه در این مسیر اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را بزند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول