اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

حلقه‏‌های صالحین گسترش پیدا کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: باید تلاش کرد تا حلقه‏‌های صالحین در بخش‏‌های مختلف جامعه گسترش پیدا کند.

حلقه‏‌های صالحین گسترش پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در جلسه حلقه صالحین بسیج پیشکسوتان شاهرود با اشاره به اهمیت تشکیل حلقه‏‌های صالحین اظهار داشت: معرفت و بصیرت چراغ راه دین‏داران در دنیای ظلمانی است.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: اگر می‏‌خواهیم همیشه آماده و مهیای مبارزه با استکبار باشیم باید خود را در  نظام صالحین آماده کنیم، چراکه این حلقه‏‌ها معرفت و بصیرت به ما می‏‌دهد.

وی با بیان اینکه باید سیره شهدا و سخنان امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب در گروه‏‌های صالحین ترویج شود، افزود: اگر می‏‌خواهیم موفق باشیم باید از شهدا درس بگیریم و گوش به فرمان ولایت فقیه باشیم.

مطهری با اشاره به ارزش پیشکسوتان در بسیج خاطرنشان کرد: پیشکسوتان تجربه‎های مفید و تابلوی راهنمای نسل نو برای انجام فعالیت‎ها هستند و نباید فکر کنند که با بازنشستگی ارتباط آنها با سپاه و بسیج قطع شده است، بلکه پیشکسوتان بسیج راهنمای بسیج و سپاه در راستای اهداف انقلاب هستند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با دعوت از همه پیشکسوتان برای کار در مجموعه بسیج و سپاه گفت: ما آمادگی داریم عزیزان پیشکسوت را در عرصه‏‌های مختلف بسیج به‏‌کار بگیریم و از توان و تجربه آنها استفاده مفید و لازم را ببریم.

وی با تاکید بر تشکیل منظم حلقه‏‌های صالحین در اقشار بسیج افزود: حلقه‏‌های صالحین در حفظ و انسجام و کارایی بسیج بسیار لازم و ضروری است و باید تلاش کرد که این حلقه‏‌ها گسترش پیدا کند.

در این جلسه مقرر شد تا اردوی یک روزه حلقه صالحین بسیج پیشکسوتان شاهرود با همکاری سپاه در محل امامزاده سراوین قطری برگزار شود.

همچنین اردوی زیارتی اعضای حلقه‏‌های صالحین بسیج صاحب‌الامر(عج) در مشهد مقدس برگزار شد.

فرمانده بسیج صاحب‏‌الامر(عج) سمنان گفت: در این اردو، 130 نفر از اعضای شجره طیبه صالحین به همراه خانواده‏‌های خود حضور داشتند.

محمدهادی مظاهری افزود: این اردو به مدت پنج روز برگزار شد و تعدادی از خانواده‎های معظم شهدای انقلاب نیز در آن حضور داشتند.

وی با بیان اینکه این اردو  به صورت ریلی و با قطار انجام شد، بیان داشت: کاروان بسیجیان با حضور در حرم ثامن‏‌الحجج(ع) از برنامه‏‌های فرهنگی آستان قدس بهره‏‌مند شدند.

مظاهری خاطرنشان کرد: حضور جوان و نوجوانان همراه با خانواده‎های خود در حرم رضوی و برنامه‏‌های تفریحی و مفرح نظیر حضور در پارک کوهستان و بهره‏‌مندی برخی از بسیجیان از مجموعه استخر موج‌های آبی از دیگر برنامه‏‌های این اردوی پنج روزه بود.

انتهاب پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول